Karty graficzne

Assassin’s Creed, BattleField 3, Crysis 2, Crysis 3, Dirt: Showdown

przeczytasz w 1 min.

Assassin’s Creed III

Assassin's Creed III - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA Niskie, AF x16

Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) 95
86
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) 89
78
GeForce GTX Titan SLI 2x6GB (836/1502) 88
74
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 74
69
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 71
60
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

W przypadku Assassin’s Creed wystąpił problem: dwa układy Titan działały nieco wolniej, niż w pojedynczy. Może to być kwestia sterownika, gry, lub miejsca testowego, ponieważ na dwóch kartach GeForce GTX 680 również wydajność nie wzrosła w jakiś szczególny sposób na tle jednej karty.

Battlefield 3

Battlefield 3

BattleField 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16

GeForce GTX Titan SLI 2x6GB (836/1502) 138
105
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) 105
83
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) 82
66
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 59
46
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 57
42
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Takich anomalii nie odnotowaliśmy w BattleField 3, który w wysokiej rozdzielczości 2560x1600 wyświetlał grubo ponad 100 kl./s.

Crysis 2

Crysis 2

Crysis 2 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16

GeForce GTX Titan SLI 2x6GB (836/1502) 91
72
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) 75
51
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) 57
45
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 45
30
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 42
29
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Wymagający dotychczas Crysis 2 nie zdołał zatrzymać dwóch Titanów połączonych mostkiem SLI. Gra wyświetlała w naszym teście 91 kl./s.

Crysis 3

Crysis 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16

GeForce GTX Titan SLI 2x6GB (836/1502) 54
43
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) 44
39
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) 38
32
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 25
21
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 24
19
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Mniejszy wzrost zauważyliśmy natomiast w najnowszej części czyli Crysis 3, gdzie w porównaniu do jednego GTX’a Titan, dwa oferowały stosunkowo niewiele lepszą wydajność. Mimo wszystko ponad 20-procentowy wzrost wydajności sprawił, że Crysis 3 niemal zawsze działał całkowicie płynnie. Podczas dynamicznej rogrywki zachowanie ciągłej płynności daje ogromny komfort grania. To nam się podobało!

Dirt: Showdown

Dirt Showdown

Dirt: Showdown - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16

GeForce GTX Titan SLI 2x6GB (836/1502) 107
84
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) 77
67
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 74
64
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 49
43
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) 34
29
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Dirt: Showdown działał świetnie na jednym akceleratorze Titan. Po zespoleniu dwóch takich kart mogliśmy cieszyć się bardzo płynną animacją o średniej prędkości 107 kl./s. Zakup drugiego Titana jest w tym przypadku zupełnie nieuzasadniony.

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login