Assassin’s Creed, BattleField 3, Crysis 2, Crysis 3, Dirt: Showdown
Assassin’s Creed III
Assassin's Creed III - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA Niskie, AF x16
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | 95 86 |
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) | 89 78 |
GeForce GTX Titan SLI 2x6GB (836/1502) | 88 74 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 74 69 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 71 60 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W przypadku Assassin’s Creed wystąpił problem: dwa układy Titan działały nieco wolniej, niż w pojedynczy. Może to być kwestia sterownika, gry, lub miejsca testowego, ponieważ na dwóch kartach GeForce GTX 680 również wydajność nie wzrosła w jakiś szczególny sposób na tle jednej karty.
Battlefield 3
BattleField 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
GeForce GTX Titan SLI 2x6GB (836/1502) | 138 105 |
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) | 105 83 |
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | 82 66 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 59 46 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 57 42 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Takich anomalii nie odnotowaliśmy w BattleField 3, który w wysokiej rozdzielczości 2560x1600 wyświetlał grubo ponad 100 kl./s.
Crysis 2
Crysis 2 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX Titan SLI 2x6GB (836/1502) | 91 72 |
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) | 75 51 |
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | 57 45 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 45 30 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 42 29 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Wymagający dotychczas Crysis 2 nie zdołał zatrzymać dwóch Titanów połączonych mostkiem SLI. Gra wyświetlała w naszym teście 91 kl./s.
Crysis 3
Crysis 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
GeForce GTX Titan SLI 2x6GB (836/1502) | 54 43 |
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | 44 39 |
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) | 38 32 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 25 21 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 24 19 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Mniejszy wzrost zauważyliśmy natomiast w najnowszej części czyli Crysis 3, gdzie w porównaniu do jednego GTX’a Titan, dwa oferowały stosunkowo niewiele lepszą wydajność. Mimo wszystko ponad 20-procentowy wzrost wydajności sprawił, że Crysis 3 niemal zawsze działał całkowicie płynnie. Podczas dynamicznej rogrywki zachowanie ciągłej płynności daje ogromny komfort grania. To nam się podobało!
Dirt: Showdown
Dirt: Showdown - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
GeForce GTX Titan SLI 2x6GB (836/1502) | 107 84 |
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | 77 67 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 74 64 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 49 43 |
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) | 34 29 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Dirt: Showdown działał świetnie na jednym akceleratorze Titan. Po zespoleniu dwóch takich kart mogliśmy cieszyć się bardzo płynną animacją o średniej prędkości 107 kl./s. Zakup drugiego Titana jest w tym przypadku zupełnie nieuzasadniony.