Battlefield 4
1920x1080, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753) | 92 77 |
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760) | 82 67 |
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750) | 80 65 |
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) | 80 64 |
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250) | 70 52 |
Sapphire R9 290 4GB (947/1250) | 68 50 |
Asus GeForce GTX 770 2GB (1058/1750) | 57 44 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Battlefield 4
2560x1600, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753) | 56 44 |
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) | 51 39 |
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760) | 49 39 |
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750) | 48 38 |
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250) | 45 33 |
Sapphire R9 290 4GB (947/1250) | 43 31 |
Asus GeForce GTX 770 2GB (1058/1750) | 36 26 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Nowe akceleratory z układami Maxwell w Battlefield 4 radzą sobie bardzo dobrze. Pozwalają na bardzo komfortową grę w rozdzielczości 1920x1080. W wyższym trybie GeForce GTX 980 wyświetlał w naszym teście średnio 56 kl./s co go stawia na czele wśród innych wydajnych akceleratorów.
Crysis 3
Crysis 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753) | 64 52 |
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) | 62 50 |
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250) | 57 44 |
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760) | 55 45 |
Sapphire R9 290 4GB (947/1250) | 55 40 |
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750) | 53 43 |
Asus GeForce GTX 770 2GB (1058/1750) | 47 37 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753) | 38 32 |
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250) | 36 30 |
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) | 36 30 |
Sapphire R9 290 4GB (947/1250) | 34 27 |
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760) | 33 28 |
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750) | 31 26 |
Asus GeForce GTX 770 2GB (1058/1750) | 28 24 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Ciekawi byliśmy jak nowości od "zielonych" zaprezentują się w tej wymagającej grze. Jak widać jest naprawdę ciężko, a rywale są nadzwyczaj silni.
Grid 2
Grid 2 - DX11
1920x1080 - Ultra, MSAA x4, SAO On, AF x16
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753) | 154 129 |
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) | 136 115 |
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760) | 135 108 |
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750) | 130 104 |
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250) | 121 97 |
Sapphire R9 290 4GB (947/1250) | 114 93 |
Asus GeForce GTX 770 2GB (1058/1750) | 98 77 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Grid 2 - DX11
2560x1600 - Ultra, MSAA x4, SAO On, AF x16
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753) | 98 82 |
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250) | 98 81 |
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) | 92 78 |
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760) | 88 71 |
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750) | 85 69 |
Sapphire R9 290 4GB (947/1250) | 81 70 |
Asus GeForce GTX 770 2GB DCUII (1058/1750) | 66 52 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
O ile tylko mamy odpowiedni monitor, nowe akceleratory spokojnie dają sobie radę w rozdzielczości 2560x1600. W Grid 2 zazwyczaj trochę lepiej sobie dają radę karty graficzne AMD Radeon. O ile w trybie 1920x1080 wygląda dobrze, o tyle w 2560x1600 wygląda jakby układom GeForce GTX 970 i 980 lekko brakło tchu.
Max Payne 3
Max Payne 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753) | 108 80 |
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760) | 101 72 |
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750) | 98 70 |
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250) | 97 73 |
Sapphire R9 290 4GB (947/1250) | 93 70 |
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) | 86 56 |
Asus GeForce GTX 770 2GB (1058/1750) | 63 40 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Max Payne 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753) | 75 53 |
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250) | 67 53 |
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760) | 65 48 |
Sapphire R9 290 4GB (947/1250) | 64 50 |
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750) | 62 46 |
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) | 60 39 |
Asus GeForce GTX 770 2GB DCUII (1058/1750) | 42 29 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W Max Payne 3 widać spore możliwości dzisiejszych bohaterów. Karty osiągają bardzo dobre rezultaty, zarówno w niższej, jak i w wyższej rozdzielczości.