Znikanie odbić (Wysokie/Średnie/Niskie)
Definiuje jak bardzo intensywnie światło będzie się odbijać w różnych powierzeniach. Warto zmniejszyć wartość tej opcji przy słabszych komputerach.
Znikanie odbić wysokie
Znikanie odbić średnie
Znikanie odbić niskie
Znikanie świateł (Wysokie/Średnie/Niskie)
Określa zasięg oświetlenia. Opcja raczej kosmetyczna i można ją zmniejszyć na minimum przy słabszych komputerach.
Znikanie świateł wysokie
Znikanie świateł średnie
Znikanie świateł niskie
Znikanie przedmiotów (Wysokie/Średnie/Niskie)
Definiuje z jakiej odległości będziemy widzieć przedmioty „użytkowe”, takie jak broń, amunicja czy wszystkie chemiczne wspomagacze. Trudno zauważyć jakieś znaczące zmiany między ustawieniami wysokimi i średnimi, ale przy ustawieniach niskich bohater widzi na dwa-trzy metry przed sobą. Mimo wszystko polecam pozostawienie tej opcji włączonej na maksimum, bo inaczej istnieje ryzyko, że możemy jakiś przydatnych „skarbów” nie zauważyć.
Znikanie cieni (Wysokie/Średnie/Niskie)
Określa z jakiej odległości bohater będzie mógł dostrzec cienie rzucane przez obiekty. Jak już wspominałam wielokrotnie wcześniej, cieni w grze pojawia się jak na lekarstwo, dlatego nawet przy słabszych komputerach ingerowanie w te opcje ma znikome efekty.