Gamebyro to ingerencji we wszystkie opcje graficzne wykorzystuje specjalny launcher, gdzie zdefiniować można wszystkie najmniejsze nawet detale. W ustawieniach podstawowych określamy wszystkie najważniejsze opcje, rozdzielczość, tekstury, sposób oświetlenia, udźwiękowienie i inne.
Detale (Najwyższe/Wysokie/Średnie/Niskie)
Jak sama nazwa wskazuje, określa jakość tekstur.
Najwyższe
Efekty (HDR/Bloom/Brak)
Realistyczność oświetlenia w grze. Do wyboru są trzy opcje High Dynamic Range, Bloom i Brak. HDR sprawia, że przedmioty w grze są dynamicznie oświetlone i światło zmienia w zależności od położenia przedmiotów względem jego źródła. Dla przykładu, jeśli bohater schowa się za słupem, promienie słoneczne roznoszą się po obu stronach tego słupa. Natężenie światła nie tylko zmienia się w zależności od pory dnia, ale też jeśli w okolicy są wysokie budynki, albo bohater właśnie wynurzył się z ciemnej jaskini (wtedy zostanie na chwilę oślepiony). Bloom to bliźniacza i starsza funkcja. Przedmioty oświetlone są statycznie i w konsekwencji, światło w czasie gry w ogóle się nie zmienia. Co ciekawe, różnice między Bloom, a brakiem oświetlenia są naprawdę niewielkie i właściwie zrezygnowanie z oświetlenia HDR zabije większość urokliwości tej gry.