Procesor: Intel Core i7 920 2,66 @3.5 GHz | |
Płyta główna: ASUS Rampage II Extreme | |
Pamięć RAM: Kingston HyperX 3x 2 GB DDR3 1600 MHz | |
Chłodzenie: Noctua NH-D14 | |
Dysk twardy: Seagate 250 GB Barracuda 7200.12 | |
Zasilacz: Chieftec CFT-620-A12S 620 W | |
Monitor: NEC 2470WVX | |
Obudowa: CoolerMaster 690 II Advanced | |
Karta graficzna: Gigabyte GeForce GTX 470 | |
Karta graficzna: HIS Radeon 5850 |
Metodologia testowa
• Crysis
Tryby: 1680x1050 AF x16, 1680x1050 AA x4 / AF x16. Detale jakości grafiki: Very High Detail. Środowisko testowe: DirectX 10.
- Testy wykonywaliśmy przy pomocy wbudowanego narzędzia testującego. Ilość klatek zliczał program Fraps.
• CMR: Dirt 2
Tryby: 1680x1050 AF x16, 1680x1050 AA x4 / AF x16. Detale jakości grafiki: Ultra Detail. Środowisko testowe: DirectX 11.
- Test polegał na przejechaniu kawałka odcinka trasy, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.
• Metro 2033
Tryby: 1680x1050 AF x16, 1680x1050 AA x4 / AF x16. Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 10.
- Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.
• STALKER – Zew Prypeci
Tryby: 1680x1050 AF x16, 1680x1050 AA x4 / AF x16. Detale jakości grafiki: Max Detail. Środowisko testowe: DirectX 11.
- Pomiaru dokonywaliśmy przechodząc z punktu A do punktu B. W tym czasie była wyliczana średnia oraz minimalna ilość klatek/s przy pomocą programu Fraps.
• Mafia II
Tryby: 1680x1050 AF x16. Detale jakości grafiki: Maksimum oprócz wyłączonego PhysX.
- Wykorzystaliśmy wbudowany benchmark. Średnią i minimalną ilość kl./s zliczał Fraps.