Max Payne 3
Max Payne 3
1680x1050, Normalne, AF x16
Asus HD 7750 1GB (820/1150) | 39 25 |
Radeon R7 250 1GB (1050/1150) | 38 25 |
Sapphire HD 7730 1GB GDDR5 (800/1125) | 28 18 |
VTX3D HD 7730 2GB DDR3 (800/800) | 23 16 |
Gainward GT 640 1GB (1046/1253) | 23 13 |
Asus GT 630 2GB (902/900) | 15 9 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Pora na strzelankę z nieco innej perspektywy (TPP), czyli Max Payne w trzeciej odsłonie. To chyba największa wygrana nad konkurentem i praktycznie taki sam wynik jak na akceleratorze HD 7750.
Metro: Last Light
Metro: Last Light
1680x1050, Normalne, AF x16
Asus HD 7750 1GB (820/1150) | 53 41 |
Radeon R7 250 1GB (1050/1150) | 50 38 |
Gainward GT 640 1GB (1046/1253) | 44 35 |
Sapphire HD 7730 1GB GDDR5 (800/1125) | 39 30 |
VTX3D HD 7730 2GB DDR3 (800/800) | 34 27 |
Asus GT 630 2GB (902/900) | 25 21 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W Metro: Last Light ciężko o dobrą płynność obrazu, chyba że obniżymy je do poziomu "Normal". Wtedy nawet tanie akceleratory oferują dobry komfort grania, co zresztą widać po powyższych rezultatach. Radeon R7 250 znów wygrał z GeForce GT 640.
Tomb Raider
Tomb Raider
1680x1050, Normalne, AF x16
Asus HD 7750 1GB (820/1150) | 36 29 |
Radeon R7 250 1GB (1050/1150) | 34 30 |
Gainward GT 640 1GB (1046/1253) | 27 21 |
Sapphire HD 7730 1GB GDDR5 (800/1125) | 26 22 |
VTX3D HD 7730 2GB DDR3 (800/800) | 18 15 |
Asus GT 630 2GB (902/900) | 14 11 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Na koniec pozostawiliśmy grę Tomb Raider, który stwarza duże wyzwanie akceleratorom graficznym. Przy uwzględnieniu wysokiego poziomu detali, R7 250 gwarantował całkiem niezłą płynność obrazu. Znacznie lepszą, niż jego rywal z obozu Nvidia, ale znów słabszą niż model z poprzedniej generacji Radeonów - HD 7750.