Metro 2033
Metro 2033 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 73 41 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 61 44 |
Asus HD 7970 MP 3GB (1050/1650) | 54 41 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 53 35 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 52 40 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 46 33 |
MSI GTX 680 Lightning 2GB (1111/1502) | 45 31 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 43 30 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 40 28 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 39 29 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro 2033 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 40 27 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 32 22 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 31 19 |
Asus HD 7970 MP 3GB (1050/1650) | 29 20 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 27 19 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 25 17 |
MSI GTX 680 Lightning 2GB (1111/1502) | 24 16 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 23 15 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 22 14 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 21 15 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W tej grze tylko dwurdzeniowe akceleratory zapewniają akceptowalną płynność obrazu w trybie 2560x1600. Stąd też osiągi wysoko podkręconego Radeona 7970 z rdzeniem Tahiti XT2 firmy Asus są raczej przeciętne, choć i tak lepsze od konkurencji. Jedyne grywalne ustawienie obrazu to 1920x1080, gdzie bohater testu oferuje dużo lepsze rezultaty od konkurenta, czyli GTX-a 680, i to zarówno w wersji podstawowej, jak i podkręconej.
Shogun 2
Shogun 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16, włączona teselacja
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 102 64 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 98 61 |
MSI GTX 680 Lightning 2GB (1111/1502) | 81 57 |
Asus HD 7970 MP 3GB (1050/1650) | 81 56 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 79 54 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 78 55 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 74 51 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 74 51 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 67 45 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 52 37 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Shogun 2 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16, włączona teselacja
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 102 64 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 98 61 |
MSI GTX 680 Lightning 2GB (1111/1502) | 81 57 |
Asus HD 7970 MP 3GB (1050/1650) | 81 56 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 79 54 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 78 55 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 74 51 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 74 51 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 67 45 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 52 37 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Czołowe miejsca karta zdobyła także w grze strategicznej Shogun 2, ustępując pola jedynie akceleratorom z dwoma rdzeniami graficznymi na pokładzie: HD 6990, GTX 690 i GTX 590, ale tylko w rozdzielczości obrazu 2560x1600 i pod względem średniej liczby kl./s.
Stalker: Zew Prypeci
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 151 137 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 131 115 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 105 94 |
MSI GTX 680 Lightning 2GB (1111/1502) | 101 90 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 96 87 |
Asus HD 7970 MP 3GB (1050/1650) | 95 86 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 93 84 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 92 84 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 86 71 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 76 72 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
STALKER: Zew Prypeci - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 108 98 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 85 78 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 74 65 |
MSI GTX 680 Lightning 2GB (1111/1502) | 66 58 |
Asus HD 7970 MP 3GB (1050/1650) | 64 57 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 62 55 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 58 51 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 55 48 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 52 46 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 52 47 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Tym razem zwycięstwo odniosła karta graficzna zbudowana na chipie konkurencji – GTX 680. Choć różnice subtelne, to trzeba jednak przyznać punkty dla topowego, lecz droższego MSI GeForce GTX 680 Lightning. Nie zmienia to jednak faktu, że Matrix zapewniał świetne warunki do grania w trybie 2560x1600.