Platforma testowa oparta była na procesorze Intel Core i9 9900K i pamięci RAM 2 x 8 GB 3200 MHz. Zwracamy uwagę, że karty Navi zostały przetestowane we wczesnej wersji sterowników Adrenaline, gdzie nie wszystko działało jeszcze prawidłowo (między innymi podkręcanie). Wyniki przy użyciu finalnej wersji sterowników mogą być jeszcze nieco lepsze.
Zdecydowaliśmy się na zastąpienie Wolfensteina II na World War Z, ponieważ nasze miejsce testowe, które solidnie obciążało GPU (bardziej niż w przypadku typowego elementu rozgrywki ze strzelaniną) okazało się dość "trefne" i wyniki testów nie pokrywały się z tym, co otrzymywały inne redakcje podczas testów tej gry. Wyniki World War Z wymagają uzupełnienia, także poprosimy o chwilę cierpliwości.
World War Z – 3840 x 2160, ultra/ultra
[kl./s.] Vulkan
NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | 103 88 |
Radeon RX 5700 XT | 96 55 |
NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | 84 72 |
Radeon RX 5700 | 82 49 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
World War Z – 2560 x 1440, ultra/ultra
[kl./s.] Vulkan
Radeon RX 5700 XT | 188 156 |
NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | 172 141 |
Radeon RX 5700 | 171 145 |
NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | 147 124 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
World War Z – 1920 x 1080, ultra/ultra
[kl./s.] Vulkan
NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | 208 172 |
Radeon RX 5700 XT | 206 166 |
Radeon RX 5700 | 198 151 |
NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | 178 145 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Wyniki w World War Z to najlepszy przykład na to, jak bardzo sterowniki prasowe potrzebowały dopracowania. W rozdzielczośći UHD nowe Radeony zaliczają solidne frame-dropy (zobserwowaliśmy je również podczas rozgrywki w SOTR w UHD, jednak tam nie wpływało tak bardzo na wyniki), co mocno wpływa na klatki minimalne. W przypadku niższych rozdzielczości RX 5700 XT kręci się koło RTX 2070 Super, a RX 5700 zawsze jest nieco przed RTX 2060 Super.