Platforma testowa oparta była na procesorze Intel Core i9 9900K i pamięci RAM 2 x 8 GB 3200 MHz. Zwracamy uwagę, że karty Navi zostały przetestowane we wczesnej wersji sterowników Adrenaline, gdzie nie wszystko działało jeszcze prawidłowo (między innymi podkręcanie). Wyniki przy użyciu finalnej wersji sterowników mogą być jeszcze nieco lepsze.
3D Mark - Time Spy (DX12)
[punkty] wynik ogólny
GeForce RTX 2080 FE Ti | 13563 |
GeForce RTX 2080 FE | 11082 |
NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | 9610 |
GeForce GTX 1080 Ti | 9540 |
Radeon VII | 9089 |
GeForce RTX 2070 FE | 8915 |
NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | 8654 |
Radeon RX 5700 XT | 8633 |
Radeon RX 5700 | 7861 |
GeForce RTX 2060 FE | 7829 |
Radeon RX Vega 64 | 7574 |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | 7330 |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | 6883 |
GeForce GTX 1660 | 5956 |
Radeon RX 590 | 5277 |
Radeon RX 580 | 4765 |
GeForce GTX 1060 | 4643 |
AORUS Radeon RX 570 | 4218 |
Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | 3920 |
3D Mark - Time Spy (DX12)
[punkty] wynik układu graficznego
GeForce RTX 2080 FE Ti | 14098 |
GeForce RTX 2080 FE | 11099 |
NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | 9419 |
GeForce GTX 1080 Ti | 9323 |
GeForce RTX 2070 FE | 9312 |
Radeon VII | 8803 |
NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | 8358 |
Radeon RX 5700 XT | 8316 |
Radeon RX 5700 | 7491 |
GeForce RTX 2060 FE | 7439 |
Radeon RX Vega 64 | 7172 |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | 6912 |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | 6444 |
GeForce GTX 1660 | 5476 |
Radeon RX 590 | 4824 |
Radeon RX 580 | 4329 |
GeForce GTX 1060 | 4207 |
AORUS Radeon RX 570 | 3800 |
Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | 3516 |
3D Mark - Fire Strike (DX11)
[punkty] wynik ogólny
GeForce RTX 2080 FE Ti | 27632 |
GeForce RTX 2080 FE | 24037 |
GeForce GTX 1080 Ti | 23754 |
Radeon VII | 23233 |
Radeon RX 5700 XT | 22098 |
NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | 22025 |
GeForce RTX 2070 FE | 21058 |
Radeon RX 5700 | 20195 |
NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | 20128 |
Radeon Vega 64 | 20072 |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | 18455 |
GeForce RTX 2060 FE | 17905 |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | 15564 |
Radeon RX 590 | 14194 |
Radeon RX 580 | 12978 |
GeForce GTX 1660 | 12627 |
AORUS Radeon RX 570 | 11760 |
GeForce GTX 1060 | 11517 |
Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | 8491 |
3D Mark - Fire Strike (DX11)
[punkty] wynik układu graficznego
GeForce RTX 2080 FE Ti | 35023 |
GeForce RTX 2080 FE | 27822 |
GeForce GTX 1080 Ti | 27547 |
Radeon VII | 27450 |
Radeon RX 5700 XT | 25213 |
NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | 24801 |
GeForce RTX 2070 FE | 23580 |
Radeon Vega 64 | 22788 |
Radeon RX 5700 | 22636 |
NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | 21765 |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | 20159 |
GeForce RTX 2060 FE | 19225 |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | 16883 |
Radeon RX 590 | 16451 |
Radeon RX 580 | 14919 |
GeForce GTX 1660 | 14017 |
AORUS Radeon RX 570 | 13382 |
GeForce GTX 1060 | 12648 |
Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | 9277 |
W przepadku testu DX12 szału nie ma, ale i nie ma tragedii. Słabszy Radeon RX 5700 jest na poziomie RTX 2060 FE, a 5700 XT zbliża się do... RTX 2060 SUPER FE. O wiele lepiej nowe karty wypadają w teście DX11 - RX 5700 konkuruje z RTX 2060 SUPER, a RX 5700 XT przegania RTX 2070 Super. Robi się ciekawie!
Benchmarki benchmarkami, ale pora przejść do rzeczywistych testów w grach.