BattleField: Bad Company 2
Świat gry osadzono na silniku graficznym Frosbite. Grafika może być generowana w: DirectX 9, 10 lub 11 - w zależności od posiadanego przez nas układu graficznego. Jakość grafiki stoi na wysokim poziomie, cały otaczający nas świat jest szczegółowy i wykonany z dużą starannością, choć nie uniknięto miejsc ze słabszą jakością tekstur.
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1280x1024, Maks. Detale
Sapphire HD 6850 1GB (775/1000) | 90 75 |
ASUS GTX 460 768MB (700/920) | 86 70 |
AMD HD 6790 1GB (840/1050) | 75 63 |
Sapphire HD 6790 1GB (840/1050) | 75 63 |
MSI GTX 550 Ti Cyclone 1GB (950/1075) | 68 54 |
Gigabyte 5770 1GB (850/1200) | 65 52 |
GeForce GTX 550 Ti 1GB (900/1025) | 63 53 |
Gigabyte GTS 450 1GB (830/902) | 58 49 |
Gigabyte HD 5750 1024MB (700/1150) | 54 46 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale
Sapphire HD 6850 1GB (775/1000) | 77 61 |
ASUS GTX 460 768MB (700/920) | 70 57 |
AMD HD 6790 1GB (840/1050) | 63 51 |
Sapphire HD 6790 1GB (840/1050) | 63 51 |
MSI GTX 550 Ti Cyclone 1GB (950/1075) | 57 47 |
Gigabyte 5770 1GB (850/1200) | 56 43 |
GeForce GTX 550 Ti 1GB (900/1025) | 53 46 |
Gigabyte GTS 450 1GB (830/902) | 49 41 |
Gigabyte HD 5750 1024MB (700/1150) | 46 36 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Bad Company 2 na Radeonie 6790 sprawował się bardzo dobrze. Animacja była wystarczająco płynna do beztroskiej zabawy w tym wojennym FPS-ie. Nowość „czerwonych” okazała się wyraźnie lepsza niż karta GeForce GTX 550 Ti z obozu NVIDII. Nawet podkręcony model MSI GeForce GTX 550 Ti Cyclone nie stanowił wyzwania dla najmłodszego Radeona.
Crysis
Oferuje znakomitą grafikę i wykorzystuje nowoczesne techniki wyświetlania obrazu. Stawia spore wyzwanie dla procesorów i kart graficznych.
Crysis - DX9
1280x1024, Wysokie Detale
Sapphire HD 6850 1GB (775/1000) | 75 59 |
AMD HD 6790 1GB (840/1050) | 66 53 |
Sapphire HD 6790 1GB (840/1050) | 66 53 |
MSI GTX 550 Ti Cyclone 1GB (950/1075) | 60 48 |
Gigabyte 5770 1GB (850/1200) | 58 35 |
ASUS GTX 460 768MB (700/920) | 56 43 |
GeForce GTX 550 Ti 1GB (900/1025) | 55 45 |
Gigabyte HD 5750 1024MB (700/1150) | 49 38 |
Gigabyte GTS 450 1GB (830/902) | 48 34 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis - DX9
1680x1050, Wysokie Detale
Sapphire HD 6850 1GB (775/1000) | 60 47 |
AMD HD 6790 1GB (840/1050) | 51 41 |
Sapphire HD 6790 1GB (840/1050) | 51 41 |
ASUS GTX 460 768MB (700/920) | 47 33 |
MSI GTX 550 Ti Cyclone 1GB (950/1075) | 46 37 |
Gigabyte 5770 1GB (850/1200) | 45 35 |
GeForce GTX 550 Ti 1GB (900/900) | 42 34 |
Gigabyte GTS 450 1GB (830/902) | 38 29 |
Gigabyte HD 5750 1024MB (700/1150) | 38 28 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis to kolejna gra, w której najnowszy Radeon oferuje dobrą płynność wyświetlanej grafiki i zwycięsko wychodzi z porównania ze swoim głównym konkurentem. Choć nie tylko z nim, bo jak widać Radeon 6790 jest szybszy od GeForce’a GTX 460 768 MB.
CMR: Dirt2
Podrasowany silnik z Grida jest elastyczny, dzięki czemu możemy pograć na starszych i wolniejszych układach graficznych. Jakość grafiki stoi na bardzo dobrym poziomie. Ponadto jest możliwość uruchomienia gry w DirectX 9.0c oraz DirectX 11.
CMR: Dirt2 - DX11 - Chorwacja
1280x1024, Maks. Detale
ASUS GTX 460 768MB (700/920) | 100 94 |
Sapphire HD 6850 1GB (775/1000) | 92 86 |
MSI GTX 550 Ti Cyclone 1GB (950/1075) | 86 79 |
GeForce GTX 550 Ti 1GB (900/1025) | 80 75 |
AMD HD 6790 1GB (840/1050) | 80 75 |
Sapphire HD 6790 1GB (840/1050) | 80 75 |
Gigabyte 5770 1GB (850/1200) | 73 68 |
Gigabyte GTS 450 1GB (830/902) | 71 67 |
Gigabyte HD 5750 1024MB (700/1150) | 62 58 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
CMR: Dirt2 - DX11 - Chorwacja
1680x1050, Maks. Detale
ASUS GTX 460 768MB (700/920) | 85 79 |
Sapphire HD 6850 1GB (775/1000) | 78 73 |
MSI GTX 550 Ti Cyclone 1GB (950/1075) | 71 66 |
AMD HD 6790 1GB (840/1050) | 68 63 |
Sapphire HD 6790 1GB (840/1050) | 68 63 |
GeForce GTX 550 Ti 1GB (900/1025) | 65 61 |
Gigabyte 5770 1GB (850/1200) | 61 57 |
Gigabyte GTS 450 1GB (830/902) | 60 56 |
Gigabyte HD 5750 1024MB (700/1150) | 52 49 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W naszej jedynej grze wyścigowej Radeon 6790 sprawował się bez zarzutu. Mogliśmy grać w maksymalnych detalach graficznych i w rozdzielczości 1680x1050. Nowa karta AMD tym razem z trudnością wygrała ze swoim rywalem. Natomiast w przypadku fabrycznie podkręconych modeli GTX 550 Ti, będą one minimalnie szybsze od układu Radeon 6790.