65 cali – do takiego wniosku przynajmniej można dojść, przeglądając wyniki sprzedaży telewizorów z rodziny Samsung Neo QLED, które w tym roku zadebiutowały na rynku.
Jeśli topowy telewizor, to tylko w dużym rozmiarze
W 2019 roku 65-calowe telewizory stanowiły zaledwie 10% sprzedaży, w tym roku zaś powinny osiągnąć już przeszło 20%. Jeszcze wyraźniejszy jest przykład nowej samsungowej rodziny Neo QLED, w przypadku której modele o takiej przekątnej (z wynikiem ponad 40%) były zdecydowanie najchętniej wybierane.
Jeśli już mamy kupić telewizor z wyższej półki – taki właśnie jak któryś z modeli Samsung Neo QLED – to zdecydowanie wybieramy te większe rozmiary. Telewizory 65-calowe i większe stanowiły ponad połowę wszystkich sprzedanych egzemplarzy (75-calowe dołożyły prawie 10%, a 85-calowe – przeszło 6%). Dodajmy dla ścisłości, że na rynku dostępne są też modele 50- i 55-calowe.
Samsung Neo QLED to telewizory wyższej klasy
Telewizory Samsung Neo QLED weszły do sprzedaży w tym roku. Łączą (dobrze już znane) kropki kwantowe z podświetleniem Mini LED, zapewniającym jeszcze wyższy kontrast i poprawiającym widoczność szczegółów obrazu. Podstawową serią jest QN85A o rozdzielczości 4K, a flagowce z wyświetlaczami 8K są oznaczone jako QN900A (mieliśmy okazję je przetestować). Pomiędzy nimi znajdują się jeszcze QN90A, QN91A, QN95A i QN800A.
Oprócz podświetlenia Mini LED i technologii Quantum Dot te telewizory mogą się też pochwalić obecnością najnowszych rozwiązań Samsunga, takich jak 100% Natężenie Kolorów, (optymalizujący obraz w czasie rzeczywistym) procesor AI Neo Quantum czy też (zapewniający realistyczne efekty przestrzenne) Dźwięk Podążający za Obiektem.
Przeczytaj koniecznie, jeśli planujesz kupić taki TV
Do 7 listopada trwa promocja, dzięki której możesz otrzymać zwrot w wysokości nawet 2000 złotych za zakup telewizora Samsung Neo QLED. Należy go kupić i wystawić mu opinię oznaczoną hasztagiem #AkcjaKorzyscWKazdymCalu. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na oficjalnej stronie akcji.
Źródło: Samsung
Komentarze
19Dobierajcie rozmiar pod własne, rzeczywiste potrzeby - a marketingowy bełkot olewajcie.