Słuchawki BT

Masz już słuchawki AirPods Pro 2? A problemy z połączeniem też?

przeczytasz w 1 min.

Sprzedaż AirPods Pro 2 rozpoczęła się w piątek, 23 września. Co ciekawe, niektórzy użytkownicy tych słuchawek zgłosili już problemy związane z ich działaniem. Dotyczą one losowej utraty połączenia podczas słuchania muzyki czy oglądania filmów.

AirPods Pro 2 - problemy z połączeniem

Informacje na temat problemów z AirPods Pro 2 znaleźć można między innymi na forum prowadzonym w ramach serwisu MacRumors.

Co więcej, zdarza się, że w przypadku iPhone’ów czy iPadów dźwięk nie jest odtwarzany nawet wtedy, gdy słuchawki są teoretycznie połączone z tymi urządzeniami. Tymczasowym rozwiązaniem jest rozłączenie i ponowne połączenie słuchawek.

AirPods Pro 2 w pudełku

Warto przypomnieć, że to nie pierwszy raz, gdy tego typu problemy występują w słuchawkach typu true wireless marki Apple. Podobna sytuacja miała miejsce w 2019 roku przy okazji premiery pierwszej generacji AirPodsów Pro.

W związku z tym, że sprzedaż tych słuchawek rozpoczęła się w piątek, nie wiadomo czy problem dotyczy wszystkich egzemplarzy, czy może tylko jednej lub kilku partii produkcyjnych.

Użytkownicy, którzy spotkali się z tymi problemami powinni sprawdzić czy słuchawki posiadają najnowszą wersję oprogramowania układowego, a wszystkie urządzenia, które się z nimi łączą mają zainstalowaną bieżącą wersję systemu operacyjnego.

AirPods Pro 2

Najbardziej prawdopodobne jest, że to problem software’owy i zostanie on wyeliminowany przy okazji kolejnej aktualizacji firmware nowych słuchawek. Nie jest to jednak usprawiedliwienie dla firmy Apple.

Źródło: MacRumors, grafiki: Apple

Komentarze

1
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    maluszek88
    0
    Nie lubię appla

    Witaj!

    Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
    Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

    Połącz konto już teraz.

    Zaloguj przez 1Login