
Międzynarodowy sukces Blika. To partnerstwo okazało się strzałem w 10
W listopadzie ubiegłego roku twórcy polskiego standardu płatności Blik nawiązali współpracę z brytyjskim fintechem Revolut. Owoce integracji przeszły ich najśmielsze oczekiwania.
Revolut ogłosił, że płatności Blik zostały aktywowane przez ponad milion polskich użytkowników Revoluta. Na aktywacji się nie skończyło, bo użytkownicy dokonali w internecie, sklepach stacjonarnych i bankomatach przeszło 7 mln transakcji o łącznej wartości blisko 1 mld zł.
Revolut chwali się, że ma w Polsce 4 mln klientów. Nietrudno więc policzyć, że z Blika przynajmniej raz skorzystało 25 proc. z nich, a wynik ten udało się osiągnąć w raptem 4 miesiące.
"Revolut buduje swoją pozycję jako bank pierwszego wyboru w krajach Europy i integracje z lokalnymi systemami płatności pełnią tu kluczową rolę. BLIK był jedną z najbardziej oczekiwanych funkcji w Polsce. Klienci o nią prosili. Revolut ją dostarczył. Polska to dla nas jeden z kluczowych rynków. Jesteśmy zdeterminowani, by dostarczać Polakom kolejne innowacje finansowe i być dla nich zaufanym partnerem w codziennych finansach" – powiedział David Tirado, Vice President Profitability & Global Business, Partner w Revolut.
Revolut - jak włączyć płatności Blik?
Aby skorzystać z Blika konieczne jest zaktualizowanie aplikacji mobilnej Revolut do najnowszej wersji. Ikona Blik powinna się wówczas pojawić na ekranie głównym.
Podobnie jak w przypadku innych aplikacji bankowych, po kliknięciu symbolu Blika na ekranie pojawia się 6-cyfrowy kod. Wystarczy go wpisać w terminalu płatniczym, na stronie płatności w sklepie internetowym lub bankomacie i zaakceptować powiadomienie z prośbą o zatwierdzenie transakcji.
Komentarze
2