Procesor: Intel Core i7 920 2,66 @3.5 GHz | |
Płyta główna: ASUS Rampage II Extreme | |
Pamięć RAM: Kingston HyperX 3x 2 GB DDR3 1600 MHz | |
Chłodzenie: Noctua NH-D14 | |
Dysk twardy: Seagate 250 GB Barracuda 7200.12 | |
Zasilacz: Enermax Revolution 850 W | |
Monitor: NEC 2470WVX | |
Obudowa: CoolerMaster 690 II Advanced |
Sterowniki, system operacyjny i programy
- Windows 7 64 bit
- Asus Radeon 5870 Matrix – Catalyst 10.5 / 11.5
- Asus GeForce GTX 470 – ForceWare 257.21 / 270.61
Metodologia testowa
• 3DMark 11
Tryb: Performance, 1280x720
Podajemy wynik ogólny oraz GPU Score (odpowiedzialny za wydajność układu graficznego)
• 3DMark Vantage
Tryb: Performance, 1280x1024.
Podajemy wynik GPU Score (odpowiedzialny za wydajność układu graficznego).
• Battlefield: Bad Company 2
Tryby:
- 1680x1050
- 1920x1200
- 1680x1050 AA x4 / AFx16
- 1920x1200 AA x4 / AFx16
Detale jakości grafiki: Maksymalne (HBAO Off). Środowisko testowe: DirectX 11.
Testów dokonywaliśmy przechodząc z punktu A do punktu B w początkowej fazie zimowych misji. Ilość klatek zliczał program Fraps.
• Call of Duty: Black Ops
Tryby:
- 1680x1050
- 1920x1200
- 1680x1050 AA x4 / AFx16
- 1920x1200 AA x4 / AFx16
Wszystkie detale graficzne włączone. Wydajność mierzyliśmy przechodząc z punktu A do punktu B. Ilość klatek liczył program Fraps.
• Crysis
Tryby:
- 1680x1050
- 1920x1200
- 1680x1050 AA x4 / AFx16
- 1920x1200 AA x4 / AFx16
Detale jakości grafiki: Very High Detail. Środowisko testowe: DirectX 10.
Testy wykonywaliśmy przy pomocy wbudowanego narzędzia testującego. Ilość klatek zliczał program Fraps.
• CMR: Dirt 2
Tryby:
- 1680x1050
- 1920x1200
- 1680x1050 AA x4 / AFx16
- 1920x1200 AA x4 / AFx16
Detale jakości grafiki: Ultra Detail. Środowisko testowe: DirectX 11. Test polegał na przejechaniu kawałka odcinka trasy, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa na wybranych odcinku trasy w Chorwacji.
• Arcania: Gothic 4
Tryby:
- 1680x1050
- 1920x1200
Detale jakości grafiki: Wysokie. Środowisko testowe: DirectX 10.
Wydajność badaliśmy w wiosce – przechodziliśmy z punktu A do punktu B.
• Just Cause 2
Tryby:
- 1680x1050
- 1920x1200
- 1680x1050 AA włączone / AFx16
- 1920x1200 AA włączone / AFx16
Detale jakości grafiki: maksymalne z wyjątkiem filtru bokeh i efektów graficznych renderowanych za pomocą technologii CUDA. Wydajność mierzyliśmy za pomocą wbudowanego testu – Miejska dżungla.
• Mafia II
Tryby:
- 1680x1050
- 1920x1200
- 1680x1050 AA włączone / AFx16
- 1920x1200 AA włączone / AFx16
Detale jakości grafiki: Maksimum oprócz wyłączonego PhysX. Wykorzystaliśmy wbudowany benchmark. Średnią i minimalną ilość kl./s zliczał Fraps.
• Need For Speed: Hot Pursuit 2
Tryby:
- 1680x1050 AFx16
- 1920x1200 AFx16
Detale jakości grafiki: Najwyższe. Test polegał na przejechaniu autem z punktu A do punktu B, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.
• Metro 2033
Tryby:
- 1680x1050 AFx4 – DirectX 9
- 1920x1200 AFx4 – DirectX 9
- 1680x1050 AFx4 – DirectX 11
- 1920x1200 AFx4 – DirectX 11
Detale jakości grafiki: Najwyższe. Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.
• STALKER – Zew Prypeci
Tryby:
- 1680x1050
- 1920x1200
- 1680x1050 AA x4 / AFx16
- 1920x1200 AA x4 / AFx16
Detale jakości grafiki: Max Detail (wszystkie suwaki na max). Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiaru dokonywaliśmy przechodząc z punktu A do punktu B. W tym czasie była wyliczana średnia oraz minimalna ilość klatek/s przy pomocą programu Fraps.