Możliwość dodania piosenki do kolejki odtwarzania w Spotify pomaga zaplanować, jaką muzykę zaraz usłyszymy. Można też usuwać pliki z takiej kolejki. Zobacz, jak to zrobić.
Użytkownicy Spotify mogą dodawać ulubione piosenki do kolejki odtwarzania. Dzięki temu możemy zaplanować, które utwory zostaną odtworzone w przyszłości. Czasem jednak chcemy zmienić swój wybór. Dziś podpowiadamy, jak usunąć piosenki z kolejki w Spotify.
Kolejka odtwarzania w Spotify
Najpierw zastanówmy się, kto może skorzystać z tej opcji. W przypadku aplikacji mobilnej Spotify (np. na Anadroida lub iOS) jedynie osoby z płatną subskrypcją Spotify Premium mają tę opcję. Korzystając na smartfonie lub tablecie z darmowej wersji nie mamy tej opcji.
Jeśli natomiast korzystamy ze Spotify na swoim komputerze, możemy dodawać utwory do kolejki również bez opłacenia Spotify Premium.
Instrukcja krok po kroku - jak usunąć utwory z kolejki odtwarzania Spotify?
Chcesz usunąć utwór z kolejki odtwarzania Spotify lub całkiem ją wyczyścić? W tym przypadku możesz zastosować się do jednej z dwóch instrukcji - dla aplikacji na smartfonach lub Spotify na komputerze.
Jak usunąć piosenkę z kolejki w aplikacji mobilnej Spotify?
- Uruchom aplikację mobilną Spotify (np. na Android lub iOS)
- Rozpocznij odtwarzanie muzyki
- Wejdź w widok obecnie odtwarzanej piosenki (dotykając paska na dole ekranu)
- Przejdź do widoku kolejki (ikonka z trzema poziomymi liniami, w dolnym, prawym rogu ekranu)
- Kliknij “Wyczyść kolejkę” lub zaznacz utwory, które chcesz usunąć z kolejki odtwarzania
Jeśli w tym momencie nie widzisz żadnych utworów - kolejka odtwarzania jest pusta (nie dodano do niej żadnych piosenek).
Usuwanie utworów z kolejki odtwarzania Spotify na komputerze (aplikacja lub w oknie przeglądarki)
- Otwórz aplikację Spotify lub zaloguj się do odtwarzacza na stronie www
- Zacznij odtwarzać muzykę
- Przejdź do kolejki (ikona trzech poziomych linii, prawy, dolny róg ekranu)
- Wyczyść kolejkę przy użyciu przycisku lub zaznacz pojedyncze utwory. W tym celu wybierz opcję z rozwijanego menu (trzy kropki, z prawej strony utworu)
Masz problem z usunięciem piosenki z kolejki w Spotify? upewnij się, że masz aktualną wersję aplikacji. W przypadku korzystania z odtwarzacza w przeglądarce możesz wyczyścić jej pamięć podręczną. Sprawdź też połączenie z siecią. W przypadku problemów być może konieczne będzie ponowne zainstalowanie aplikacji Spotify.
Komentarze
2