
W testach wykorzystaliśmy najwyższe ustawienia graficzne za wyjątkiem wygładzania krawędzi, gdzie zastosowaliśmy najprostszy algorytm FXAA (do wyboru jest jeszcze TAA, oraz FXAA + TAA).
Fragment rozgrywki w rozdzielczości UHD
The Evil Within 2 - 3840 x 2160, ustawienia maksymalne + FXAA
[kl./s.]
Radeon RX Vega 56 | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1070 | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
The Evil Within 2 - 2560 x 1440, ustawienia maksymalne + FXAA
[kl./s.]
Radeon RX Vega 56 | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1070 | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
The Evil Within 2 - 1920 x 1080, ustawienia maksymalne + FXAA
[kl./s.]
Radeon RX Vega 56 | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1070 | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
W odróżnieniu od poprzednich testów w grze Elex, gdzie obie te karty wypadły praktycznie identycznie, tutaj sytuacja przedstawia się zgoła odmiennie. Radeon RX Vega 56 góruje nad rywalem w każdej rozdzielczości, a im niższa rozdzielczość - tym wyższa jego przewaga.
Prawdopodobnie NVIDIA nie zostawi tak tej sprawy i wkrótce będziemy mogli spodziewać się kolejnej wersji sterowników, gdzie wyniki w grze The Evil Within 2 pójdą w górę.
Komentarze
24Ale dlaczego ta gra ma takie biedne tekstury.
O ile te wewnątrz są w miarę znośne to otwarte lokacje są delikatnie mówiąc tragiczne.
Grafika jak z przed ponad 10-ciu lat tyle, że modele postaci mają więcej poligonów.
To wszystko pokazuje, że wyższa rozdzielczość to tylko pusty chwyt marketingowy.