Procesor: Intel Core i7 920 2,66 @3.5 GHz | |
Płyta główna: ASUS Rampare II Extreme | |
Pamięć RAM: Kingston HyperX 3x 2 GB DDR3 1600 MHz | |
Chłodzenie: Noctua NH-D14 | |
Dysk twardy: Seagate 250 GB Barracuda 7200.12 | |
Zasilacz: Chieftec CFT-620-A12S 620 W | |
Monitor: NEC 2470WVX |
Sterowniki, system operacyjny i programy
- Windows 7 Ultimate 64 bit PL
- Catalyst 10.5
- ForceWare 257.15
- Fraps
Metodologia testowa
• Hair – demo technologiczne
Tryb: 1920x1200. Środowisko testowe: DirectX 11. Ilość klatek zliczał program Fraps.
• Island – demo technologiczne
Tryb: 1920x1200. Środowisko testowe: DirectX 11. Ilość klatek zliczał program Fraps.
• Heaven Benchmark 2.1
Tryby: 1920x1200 Normal Tesselation, 1920x1200 Extreme Tesselation. Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 11.
Pomiar wydajności był wykonywany za pomocą wbudowanego benchmarka.
• 3DMark Vantage
Tryb: Performance, 1280x1024.
Podajemy wynik GPU Score (odpowiedzialny za wydajność układu graficznego).
• Crysis
Tryby: 1280x1024, 1680x1050, 1920x1200 i 1680x1050 AAx4/ AFx16. Detale jakości grafiki: Very High Detail. Środowisko testowe: DirectX 10.
Testy wykonywaliśmy przy pomocy wbudowanego narzędzia testującego. Ilość klatek zliczał program Fraps.
• Call of Duty: MW2
Tryby: 1680x1050 AA x4/ AF x16, 1920x1200 AA x4/ AF x16 i 1920x1200 AF x16. Detale jakości grafiki: Max Detail. Środowisko testowe: DirectX 9.0c
Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B. W tym czasie była wyliczana średnia oraz minimalna ilość klatek/s przy pomocą programu Fraps.
• CMR: Dirt 2
Tryby: 1680x1050 AA x4/ AF x16, 1920x1200 AA x4/ AF x16. Detale jakości grafiki: Ultra Detail. Środowisko testowe: DirectX 9.0c i DirectX 11.
Test polegał na przejechaniu kawałka odcinka trasy, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.
• Just Cause 2
Tryby: 1680x1050 AF x16, 1920x1200 AF x16, 1680x1050 AA x4/ AF x16 i 1920x1200 AA x4/ AF x16. Detale jakości grafiki: Maximum oprócz wyłączonego generowania wody przez GPU oraz bez filtru bokeh. Środowisko testowe: DirectX 10.
Wydajność została zmierzona za pomocą wbudowanego testu (drugie time demo). Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.
• Metro 2033
Tryby: 1680x1050 AF x4, 1920x1200 AF x4. Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 9.0c, DirectX 10, DirectX 11.
Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.
• STALKER – Zew Prypeci
Tryby: 1680x1050 AA x4/ AF x16, 1920x1200 AA x4/ AF x16. Detale jakości grafiki: Max Detail (wybrane z profilu). Środowisko testowe: DirectX 10 i DirectX 11.
Pomiaru dokonywaliśmy przechodząc z punktu A do punktu B. W tym czasie była wyliczana średnia oraz minimalna ilość klatek/s przy pomocą programu Fraps.
• Resident Evil 5
Tryby: 1680x1050 AA x4/ AF x16, 1920x1200 AA x4/ AF x16, 1680x1050 AA x8/ AF x16, 1920x1200 AA x8/ AF x16. Detale jakości grafiki: Maximum. Środowisko testowe: DirectX 10.
Wydajność mierzyliśmy w początkowej fazie wbudowanego testu. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.