Procesor: | |
Płyta główna: | |
Pamięć RAM: | |
Chłodzenie: | |
Dysk twardy: | |
Dysk: | |
Zasilacz: | |
Monitor: | |
Obudowa: |
Sterowniki, system operacyjny i programy:
- Windows 7 64 bit
- Program do mierzenia kl./s – Fraps
- Karty Radeon – Catalyst 13.4
- Karty GeForce – ForceWare – 320.49
Metodologia testowa
• 3DMark 11
Tryb:
- Performance, 1280x720 – Ogólny wynik
• 3DMark
Tryb:
- Fire Strike, 1920x1080 – Ogólny wynik
• Ungine: Valley
Tryby:
- 1680x1050 AFx16
Detale jakości grafiki: High. Wykorzystujemy wbudowany test.
• Battlefield 3
Tryby:
- 1680x1050 AFx16
Detale jakości grafiki: Medium. Testów dokonywaliśmy przechodząc z punktu A do punktu B w początkowej fazie gry. Ilość klatek zliczał program Fraps.
• Crysis 3
Tryby:
- 1680x1050 AFx16
Detale jakości grafiki: Średnie. Pomiar wydajności polegał na liczeniu kl./s podczas przejścia z punktu A do punktu B.
• Grid 2
Tryby:
- 1680x1050 AFx16
Detale jakości grafiki: srednie. Pomiar wydajności był dokonywany na wyznaczonym odcinku trasy.
• Far Cry 3
Tryby:
- 1680x1050 AFx16
Detale jakości grafiki: Średnie. Pomiar wydajności polegał na liczeniu kl./s podczas przejścia z punktu A do punktu B.
• Max Payne 3
Tryby:
- 1680x1050 AFx16
Detale jakości grafiki: Normalne. Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.
• Metro: Last Light
Tryby:
- 1680x1050 AFx16
Detale jakości grafiki: Normalne. Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.
• Tomb Raider
Tryby:
- 1680x1050 AFx16
Detale jakości grafiki: WysokieJednym z najbardziej obciążających miejsc dla kart graficznych jest las w czasie padającego deszczu. W takich warunkach notowaliśmy jedne z najniższych wartości wyświetlany kl./s, stąd też obraliśmy je za miejsce testowe. Przechodziliśmy z punktu A, do punktu B.