Shadow Of The Tomb Raider – 3840 x 2160, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
RTX 2080 Ti OC | 64 54 |
GeForce RTX 2080 Ti | 60 51 |
RTX 2080 OC | 49 41 |
GeForce RTX 2080 | 47 39 |
GeForce GTX 1080 Ti | 41 34 |
Radeon RX Vega 64 | 33 27 |
GeForce GTX 1080 | 31 26 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Shadow Of The Tomb Raider – 2560 x 1440, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
RTX 2080 Ti OC | 114 91 |
GeForce RTX 2080 Ti | 107 85 |
RTX 2080 OC | 90 73 |
GeForce RTX 2080 | 87 70 |
GeForce GTX 1080 Ti | 75 57 |
Radeon RX Vega 64 | 63 49 |
GeForce GTX 1080 | 59 48 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Shadow Of The Tomb Raider – 1920 x 1080, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
RTX 2080 Ti OC | 163 125 |
GeForce RTX 2080 Ti | 155 119 |
RTX 2080 OC | 131 101 |
GeForce RTX 2080 | 127 97 |
GeForce GTX 1080 Ti | 110 84 |
Radeon RX Vega 64 | 94 71 |
GeForce GTX 1080 | 88 68 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Nowy Tomb Raider garściami czerpie z nowych technologii i z pewnością jest jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie gier na PC. W odróżnieniu od Rise Of The Tomb Raider, API DirectX 12 w końcu zdaje się działać dobrze, bowiem w poprzedniej części przy użyciu tego API zdarzały się dziwne przycięcia w płynności animacji.
Wystarczy zastosować (dobrą) implenentację DirectX 12, by nagle wyniki w FHD przestały się "wypłaszczać" i RTX 2080 zaczyna wyraźnie górować na 1080 Ti. Topowy RTX 2080 Ti jest jedyną kartą, która zapewnia średnio 60 klatek na sekundę w rozdzielczości 4K i przy najwyższych ustawieniach graficznych.