W przypadku Nokii Lumii 630 nie było możliwości zaprezentowania wyników z naszych standardowych benchmarków. 3DMark jest niedostępny dla systemu Windows Phone, AnTuTu strasznie przekłamywało wyniki i było niestabilne, GFXBench 3.0 również był niedostępny dla WP, a w przypadku GFXBench'a 2.7 sklep poinformował mnie, że jest niedostępny dla mojej lokalizacji (Polska). Nawet po zmianie na inne konto zarejestrowane w USA nie można było zainstalować aplikacji. Podczas próby instalacji z pliku .xap wyświetliła się informacja o niekompatybilności programu.
Niestandardowych benchmarków nie uruchamiałem, gdyż nie byłbym w stanie porównać ich do wcześniejszych smartfonów.
Z testem JavaScriptu w Sunspiderze nie było kłopotu.
Sprawność przeglądarki WWW
SunSpider JavaScript Benchmark
Domyślna przeglądarka systemowa, [ms] mniej = lepiej
Samsung Galaxy S5 (SM-G900F) | 377 |
Apple iPhone 5S | 407 |
Samsung Galaxy K zoom | 486 |
Nokia Lumia 930 | 513 |
Samsung Galaxy Note 3 | 583 |
LG G3 | 617 |
HTC One M8 | 635 |
LG Nexus 5 | 728 |
Sony Xperia Z1 | 733 |
Sony Xperia Z Ultra | 734 |
HTC One Max | 833 |
Sony Xperia Z3 | 839 |
Samsung Galaxy S 4 GT-i9505 | 841 |
HTC Windows Phone 8X | 892 |
ASUS Fonepad Note FHD 6 | 895 |
Sony Xperia Z2 | 898 |
Nokia Lumia 925 | 900 |
LG G Flex | 915 |
Nokia Lumia 820 | 918 |
Nokia Lumia 920 | 923 |
Apple iPhone 5 | 932 |
Samsung Galaxy S4 zoom SM-C101 | 996 |
Samsung Galaxy S3 | 1002 |
Samsung Galaxy Note II | 1030 |
LG G2 mini | 1069 |
Huawei Ascend P7 | 1092 |
HTC One | 1099 |
Huawei Ascend W1 | 1120 |
Nokia Lumia 625 | 1131 |
GoClever Insignia 5X | 1146 |
Samsung Galaxy S4 mini GT-I9195 | 1170 |
Goclever Insignia 5 | 1186 |
HTC One mini 2 | 1198 |
Acer Liquid S1 | 1203 |
Sony Xperia Z | 1283 |
Alcatel One Touch Idol 2 Mini S | 1285 |
LG Nexus 4 | 1370 |
Nokia Lumia 520 | 1427 |
Nokia Lumia 620 | 1432 |
Navroad Nexo Mobi | 1445 |
Nokia Lumia 630 | 1458 |
Goclever Quantum 4 | 1476 |
Goclever Quantum 600 | 1523 |
Goclever Quantum 500 | 1588 |
Huawei Ascend P2 | 1627 |
Sony Xperia M2 | 1629 |
Huawei Ascend P1 | 1641 |
BlackBerry Z10 | 1676 |
BlackBerry Q5 | 1680 |
HTC One X | 1684 |
Asus Padfone | 1702 |
Samsung Galaxy Note | 1776 |
Samsung Galaxy S3 mini | 1891 |
Sony Xperia M | 1903 |
Motorola RAZR Maxx | 1940 |
Motorola RAZR | 1979 |
Samsung Galaxy Nexus | 1989 |
Huawei Ascend G510 | 2053 |
Yarvik Ingenia Synchro | 2127 |
Apple iPhone 4S | 2251 |
Huawei Honor U8860 | 2262 |
GSmart GS202+ | 2334 |
Nokia X (RM-980) | 2372 |
Yarvik Ingenia X1 | 2393 |
LG Swift L9 | 2514 |
HTC Sensation XE | 2689 |
HTC Sensation XL | 2726 |
HTC One V | 3247 |
HTC Rhyme | 3341 |
Samsung Galaxy S 2 | 3447 |
LG Swift L7 | 3818 |
LG Swift 2X | 3826 |
LG Prada 3 | 3894 |
Motorola Atrix | 3920 |
Samsung Galaxy R | 4100 |
LG Swift 3D | 4278 |
LG Swift L5 | 4535 |
Sony Ericsson Xperia Neo | 5055 |
HTC Desire S | 5762 |
HTC EVO 3D | 6108 |
HTC Titan | 6488 |
Nokia Lumia 710 | 6768 |
Nokia Lumia 800 | 6826 |
Czas pracy na baterii
- Czas rozmów (3G): 12 godzin 22 minuty
- Przeglądanie internetu: 9 godzin 14 minut
- Odtwarzanie filmu: 9 godzin 53 minuty
Porównanie czasu pracy na baterii smartfonów.
Czas pracy na baterii sprawdzałem przy średniej jasności i z włączonym trybem oszczędzania baterii. Osiągnięte wyniki w tej klasie cenowej (do ok. 650 zł) można określić jako dobre. W czasie typowej, codziennej obsługi smartfon wytrzymywał 1,5-2 dni na pełnym naładowaniu (zależnie od intensywności korzystania).