Testy: Sleeping Dogs, Batman i Shogun 2

przeczytasz w 1 min.

Tym razem, już bez porównania, sprawdźmy jak GX60 radzi sobie w popularnych grach. Na pierwszy ogień idzie dobrze przyjęta gra Square Enix, czyli Sleeping Dogs - nazywana również "azjatyckim Grand Theft Auto".

Sleeping Dogs: 1920 x 1080
[kl./s]

Normalne 45
33
Wysokie 39
27
Bardzo wysokie 35
23
  średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę

Sleeping Dogs ma swoje wymagania, jednak GX60 wychodzi z tej próby zwycięsko. Szybkość działania jest naprawdę przyzwoita i osoby chętne na poznanie tej gry, nie będą z niej miały żadnych problemów.

Batman: Arkham City - 1920 x 1080
[kl./s]

DirectX 9 53
24
DirectX 11 46
17
  średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę

Niska liczba minimalnych klatek na sekundę nie jest tu winą APU - gra niestety potrafi "przyciąć" nawet na najmocniejszych kartach graficznych z segmentu biurkowego - niezależnie od tego, czy są oparte na układach AMD, czy NVIDII. Średnia liczba klatek na sekundę jest naprawdę bardzo przyzwoita - można grać komfortowo przy użyciu bibliotek DirectX 11.

Total War: Shogun 2 – DirectX11 Benchmark
[średnie kl./s]

1280 x 720 68
1920 x 1080 47

Również Total War: Shogun 2 nie sprawi problemów w rozdzielczości Full HD i przy wykorzystaniu bibliotek DirectX 11. Prawie 50 klatek na sekundę to naprawdę dobry wynik. Przy takiej szybkości działania, nie widzieliśmy powodu, by przeprowadzać testy przy użyciu DirectX 9.

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login