
Testy: Sleeping Dogs, Batman i Shogun 2
Tym razem, już bez porównania, sprawdźmy jak GX60 radzi sobie w popularnych grach. Na pierwszy ogień idzie dobrze przyjęta gra Square Enix, czyli Sleeping Dogs - nazywana również "azjatyckim Grand Theft Auto".
Sleeping Dogs: 1920 x 1080
[kl./s]
Normalne | ![]() ![]() |
Wysokie | ![]() ![]() |
Bardzo wysokie | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Sleeping Dogs ma swoje wymagania, jednak GX60 wychodzi z tej próby zwycięsko. Szybkość działania jest naprawdę przyzwoita i osoby chętne na poznanie tej gry, nie będą z niej miały żadnych problemów.
Batman: Arkham City - 1920 x 1080
[kl./s]
DirectX 9 | ![]() ![]() |
DirectX 11 | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Niska liczba minimalnych klatek na sekundę nie jest tu winą APU - gra niestety potrafi "przyciąć" nawet na najmocniejszych kartach graficznych z segmentu biurkowego - niezależnie od tego, czy są oparte na układach AMD, czy NVIDII. Średnia liczba klatek na sekundę jest naprawdę bardzo przyzwoita - można grać komfortowo przy użyciu bibliotek DirectX 11.
Total War: Shogun 2 – DirectX11 Benchmark
[średnie kl./s]
1280 x 720 | ![]() |
1920 x 1080 | ![]() |
Również Total War: Shogun 2 nie sprawi problemów w rozdzielczości Full HD i przy wykorzystaniu bibliotek DirectX 11. Prawie 50 klatek na sekundę to naprawdę dobry wynik. Przy takiej szybkości działania, nie widzieliśmy powodu, by przeprowadzać testy przy użyciu DirectX 9.