Na początek kilka słów o optymalizacji – Mirror’s Edge jest grą znakomicie zoptymalizowaną i bez problemu uruchomi się na starszych maszynach. Mało tego – nawet przy ustawieniach minimalnych wygląda obiecująco. Zastosowane efekty PhysX teoretycznie pozwalają osiągnąć wyższą wydajność na kartach nVidii, jednak ich wyłączenie nie daje żadnego spadku, czy przyrostu fpsów. Zatem – wykresy wydajności są standardowe, bez podziału na efekty PhysX.
Platforma testowa
- Procesor: Intel Core2Duo E8400 @ 3000MHz, 6MB L2
- Płyta główna: Asus P5Q-e, P45
- Pamięć: Geil Ultra DDR2 800MHz, 4x1GB
- Dysk twardy: Samsung SpinPoing F1 250GB, 7200.10, 16MB Cache, NCQ
- Zasilacz: Tagan BZ PipeRock Series 700W
Sterowniki, system operacyjny i programy:
- Windows Vista Ultimate 32bit EN, SP1
- DirectX 10, 9.0C
- nVidia: 181.22
- ATI: Catalyst 8.12
- Fraps 2.9.6
Karty użyte do testu:
- Gigabyte GeForce GTX295 1792MB
- Asus GeForce GTX285 1GB
- EVGA GeForce 9800 GT 512MB
- Gigabyte Radeon HD 4870
- MSI Radeon HD 4850 T2D 512
Przebieg testu:
- Gra w wersji 1.1.
Testy zostały przeprowadzone z wykorzystaniem programu Fraps.