
Watch_Dogs potrafi znakomicie wykorzystywać moc procesorów. Czy Devil's Canyon pozwoli na jeszcze szybsze działanie tej łasej na zasoby sprzętowej gry?
Watch_Dogs
Watch_Dogs - 1920 x 1080
[kl./s.] Tekstury Ultra, FXAA, ogólna jakość Ultra
Core i7 4790K – OC 4,7 GHz | ![]() ![]() |
Core i7 4770K – OC 4,5 GHz | ![]() ![]() |
Core i7 4790K | ![]() ![]() |
Core i7 4770K | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Watch_Dogs - 1920 x 1080
[kl./s.] Tekstury Ultra, FXAA, ogólna jakość Wysoka
Core i7 4790K – OC 4,7 GHz | ![]() ![]() |
Core i7 4770K – OC 4,5 GHz | ![]() ![]() |
Core i7 4790K | ![]() ![]() |
Core i7 4770K | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Wyniki mówią same za siebie - 4790K radzi sobie w grze lepiej niż 4770K, a nawet wyższe 200 MHz taktowanie po podkręceniu również robi różnicę. Ta gra lubi mocny sprzęt.