Ustawienia testowe
Doom (Vulkan)
1920x1080, Ustawienia ultra, TSSAA x8
nazwa karty | średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Gigabyte Radeon RX 480 (1290/2000) | 97 86 |
Radeon RX 480 (1120/2000) | 94 84 |
GeForce GTX 1060 (1506/2000) | 92 84 |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | 92 83 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 81 76 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 72 63 |
GeForce GTX 960 (1126/1750) | 38 30 |
Doom (Vulkan)
2560x1440, Ustawienia ultra, TSSAA x8
nazwa karty | średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Gigabyte Radeon RX 480 (1290/2000) | 69 56 |
Radeon RX 480 (1120/2000) | 67 54 |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | 63 57 |
GeForce GTX 1060 (1506/2000) | 62 56 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 54 45 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 48 39 |
Zgodnie z oczekiwaniami podobnie jak wszystkie Radeony i testowana karta porodziła sobie w Doomie z API Vulkan doskonale. Zarówno w rozdzielczości FullHD jak i QHD nie ma wątpliwości, że obliczenia asynchroniczne dają konstrukcjom AMD sporego kopa w tym przypadku.