
Tomb Raider
Tomb Raider
2560x1440, Najwyższe, TressFX, FXAA, AF x16
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 970 4GB SLI (1050/1750) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | ![]() ![]() |
Asus R9 290X 4GB (1000/1250) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Pora na grę widzianą zza pleców bohaterki Lary Croft. W tym przypadku dwa układy graficzne GeForce GTX 970 okazały się o włos wolniejsze w porównaniu do GeForce GTX Titan X. Pozostali rywale osiągały w teście o ok. 20 kl./s mniej.
Śródziemie - Cień Mordoru
2560x1440, Najwyższe, AF x16
Zotac GTX 970 4GB SLI (1050/1750) | ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | ![]() ![]() |
Asus R9 290X 4GB (1000/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Kolejna gra i kolejna, bardzo wyraźna przewaga Titana X, który gwarantował bezkompromisowe granie w trybie 2560x1440.