Thief
Thief
2560x1440, Najwyższe, FXAA, AF x16
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | 104 77 |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 100 75 |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (1000/1750) | 98 77 |
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | 68 54 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 56 46 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Thief
3840x2160, Najwyższe, FXAA, AF x16
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | 53 37 |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 51 41 |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (1000/1750) | 50 40 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 31 23 |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | 31 21 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Pomimo maksymalnych ustawień graficznych, na GeForce GTX 980 Ti mogliśmy bez żadnych problemów pograć w rozdzielczości obrazu 3840x2160. Średnie 50 kl./s stawia najnowszy akceleratorów firmy Nvidia w czołówce najpotężniejszych, jakie może sobie sprawić gracz.
Watch_Dogs
2560x1440 - Ultra, MSAA x4, SAO On, AF x16
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 57 50 |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (1000/1750) | 54 46 |
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | 51 48 |
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | 38 32 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 38 31 |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | 35 29 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Watch_Dogs
3840x2160 - Ultra, MSAA x4, SAO On, AF x16
GeForce GTX 980 Ti 6GB (1000/1750) | 28 24 |
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | 27 16 |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 26 22 |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | 17 12 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 17 11 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Przyszła pora na Watch Dogs, który potrafił wykorzystywać w niektórych momentach prawie całą pamięć operacyjną (6 GB), jaka znajduje się na pokładzie GTX'a 980 Ti. Tryb obrazu 2560x1600 nie stanowi jakiegoś większego wyzwania, a i w wyższym - 3840x2160 można całkiem nieźle przechodzić kolejne etapy gry.