3DMark
Fire Strike
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 10857 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 8449 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 8034 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 6894 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 6673 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 6144 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 6009 |
Zotac GTX 760 AMP! 2GB (1111/1552) | 5701 |
Gigabyte GTX 760 WF OC 2GB (1080/1502) | 5668 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 5297 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 4830 |
Praca na podwyższonych częstotliwościach względem standardowego układu GTX 760, pozwoliła zbliżyć się w 3DMark do rywala – Radeona HD 7950.
BattleField 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 108 89 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 82 66 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 78 62 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 63 50 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 59 46 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 57 42 |
Zotac GTX 760 AMP! 2GB (1111/1552) | 52 43 |
Gigabyte GTX 760 WF OC 2GB (1080/1502) | 51 42 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 50 41 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 49 39 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 45 37 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
BattleField 3 w trybie obrazu 2560x1600 przyspieszył o kilka dodatkowych kl./s, tym samym zwiększając przewagę nad HD 7950. W takich warunkach bez większych problemów można przejść całą grę.
Crysis 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 44 39 |
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 44 35 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 31 26 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 27 23 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 25 21 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 24 19 |
Gigabyte GTX 760 WF OC 2GB (1080/1502) | 22 19 |
Zotac GTX 760 AMP! 2GB (1111/1552) | 22 19 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 21 18 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 21 17 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 18 16 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Ta wymagająca strzelanka, niezbyt ochoczo zareagowała na wyższe parametry pracy na naszych autorskich akceleratorach GeForce GTX 760. Odnotowaliśmy przyrost o wielkości zaledwie 1 kl./s.
Grid 2
2560x1600 - Ultra, MSAA x4, SAO On, AF x16
Sapphire HD 7970 3GB (1050/1500) | 64 53 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 51 41 |
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 50 40 |
Gigabyte GTX 760 WF OC 2GB (1080/1502) | 46 36 |
Zotac GTX 760 AMP! 2GB (1111/1552) | 46 36 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 45 35 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 42 32 |
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | 36 30 |
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | 33 26 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Podobną sytuację zaobserwowaliśmy w najnowszej produkcji firmy Codemasters – Grid 2. Akceleratory firm Gigabyte i Zotac osiągały niezauważalnie lepsze wyniki w stosunku do modelu referencyjnego.
Far Cry 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 59 42 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 44 39 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 42 38 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 38 34 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 37 31 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 35 28 |
Zotac GTX 760 AMP! 2GB (1111/1552) | 31 28 |
Gigabyte GTX 760 WF OC 2GB (1080/1502) | 30 27 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 29 26 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 29 25 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 28 24 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Ta gra graficznie wygląda świetnie, choć okupione to jest stosunkowo wysokimi wymagania sprzętowymi. Fabrycznie podkręcone układy GeForce GTX 760 wyświetlały obraz w zasadzie na granicy płynności. Dało się jednak odczuć nieco większy komfort zabawy w stosunku do HD 7950 (zwłaszcza pod względem spadków kl./s).
Max Payne 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 77 53 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 69 45 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 66 43 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 61 44 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 56 40 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 55 39 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 54 36 |
Zotac GTX 760 AMP! 2GB (1111/1552) | 48 33 |
Gigabyte GTX 760 WF OC 2GB (1080/1502) | 47 32 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 45 31 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 44 30 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Max Payne 3 z kolei był całkiem grywalny w rozdzielczości obrazu 2560x1600. Jedynie w nagłych wymianach ognia z bardzo wieloma przeciwnikami, zaczynało brakować odpowiedniej liczby kl./s. Niemniej jednak, ani karta graficzna firmy Gigabyte, ani Zotac nie zdołała wygrać z nominalnie pracującym Radeonem HD 7950.
Tomb Raider
2560x1600, Najwyższe, TressFX, FXAA, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 57 45 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 45 37 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 36 34 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 30 26 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 30 23 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 27 22 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 27 24 |
Zotac GTX 760 AMP! 2GB (1111/1552) | 25 20 |
Gigabyte GTX 760 WF OC 2GB (1080/1502) | 24 20 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 23 19 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 20 17 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Jedna z ciekawszych przygodówek ostatnich miesięcy. Prezentuje się bardzo przyzwoicie, a w dodatku wciąga na długie godziny. Maksymalne detale grafiki w tym TressFX wymagają mnóstwo mocy obliczeniowej od karty graficznej. Widać to wyraźnie po powyższych wynikach, gdzie opisywane dziś autorskie modele GeForce GTX 760 raczej nie zagwarantują płynnego obrazu w trybie 2560x1600. Dopiero wyłączenie efektu TressFX daje gwałtowną poprawę płynności animacji.