Karty graficzne

Wydajność

przeczytasz w 1 min.

3DMark
Fire Strike

AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) 10857
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 8449
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) 8034
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 6894
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) 6673
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 6144
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) 6009
Zotac GTX 760 AMP! 2GB (1111/1552) 5701
Gigabyte GTX 760 WF OC 2GB (1080/1502) 5668
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) 5297
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) 4830

Praca na podwyższonych częstotliwościach względem standardowego układu GTX 760, pozwoliła zbliżyć się w 3DMark do rywala – Radeona HD 7950.

BattleField 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16

AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) 108
89
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 82
66
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) 78
62
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) 63
50
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 59
46
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 57
42
Zotac GTX 760 AMP! 2GB (1111/1552) 52
43
Gigabyte GTX 760 WF OC 2GB (1080/1502) 51
42
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) 50
41
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) 49
39
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) 45
37
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

BattleField 3 w trybie obrazu 2560x1600 przyspieszył o kilka dodatkowych kl./s, tym samym zwiększając przewagę nad HD 7950. W takich warunkach bez większych problemów można przejść całą grę.

Crysis 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16

GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 44
39
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) 44
35
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) 31
26
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) 27
23
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 25
21
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 24
19
Gigabyte GTX 760 WF OC 2GB (1080/1502) 22
19
Zotac GTX 760 AMP! 2GB (1111/1552) 22
19
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) 21
18
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) 21
17
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) 18
16
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Ta wymagająca strzelanka, niezbyt ochoczo zareagowała na wyższe parametry pracy na naszych autorskich akceleratorach GeForce GTX 760. Odnotowaliśmy przyrost o wielkości zaledwie 1 kl./s.

Grid 2
2560x1600 - Ultra, MSAA x4, SAO On, AF x16

Sapphire HD 7970 3GB (1050/1500) 64
53
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) 51
41
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) 50
40
Gigabyte GTX 760 WF OC 2GB (1080/1502) 46
36
Zotac GTX 760 AMP! 2GB (1111/1552) 46
36
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) 45
35
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) 42
32
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) 36
30
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) 33
26
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Podobną sytuację zaobserwowaliśmy w najnowszej produkcji firmy Codemasters – Grid 2. Akceleratory firm Gigabyte i Zotac osiągały niezauważalnie lepsze wyniki w stosunku do modelu referencyjnego.

Far Cry 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16

AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) 59
42
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 44
39
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) 42
38
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) 38
34
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 37
31
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 35
28
Zotac GTX 760 AMP! 2GB (1111/1552) 31
28
Gigabyte GTX 760 WF OC 2GB (1080/1502) 30
27
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) 29
26
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) 29
25
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) 28
24
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Ta gra graficznie wygląda świetnie, choć okupione to jest stosunkowo wysokimi wymagania sprzętowymi. Fabrycznie podkręcone układy GeForce GTX 760 wyświetlały obraz w zasadzie na granicy płynności. Dało się jednak odczuć nieco większy komfort zabawy w stosunku do HD 7950 (zwłaszcza pod względem spadków kl./s).

Max Payne 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16

AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) 77
53
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 69
45
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) 66
43
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 61
44
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) 56
40
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) 55
39
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 54
36
Zotac GTX 760 AMP! 2GB (1111/1552) 48
33
Gigabyte GTX 760 WF OC 2GB (1080/1502) 47
32
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) 45
31
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) 44
30
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Max Payne 3 z kolei był całkiem grywalny w rozdzielczości obrazu 2560x1600. Jedynie w nagłych wymianach ognia z bardzo wieloma przeciwnikami, zaczynało brakować odpowiedniej liczby kl./s. Niemniej jednak, ani karta graficzna firmy Gigabyte, ani Zotac nie zdołała wygrać z nominalnie pracującym Radeonem HD 7950.

Tomb Raider
2560x1600, Najwyższe, TressFX, FXAA, AF x16

AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) 57
45
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 45
37
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) 36
34
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 30
26
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) 30
23
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 27
22
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) 27
24
Zotac GTX 760 AMP! 2GB (1111/1552) 25
20
Gigabyte GTX 760 WF OC 2GB (1080/1502) 24
20
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) 23
19
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) 20
17
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Jedna z ciekawszych przygodówek ostatnich miesięcy. Prezentuje się bardzo przyzwoicie, a w dodatku wciąga na długie godziny. Maksymalne detale grafiki w tym TressFX wymagają mnóstwo mocy obliczeniowej od karty graficznej. Widać to wyraźnie po powyższych wynikach, gdzie opisywane dziś autorskie modele GeForce GTX 760 raczej nie zagwarantują płynnego obrazu w trybie 2560x1600. Dopiero wyłączenie efektu TressFX daje gwałtowną poprawę płynności animacji.

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login