Procesor: | |
Płyta główna: | |
Pamięć RAM: | |
Chłodzenie: | |
Dysk twardy: | |
Dysk: | |
Zasilacz: | |
Monitor: | |
Obudowa: |
Sterowniki, system operacyjny i programy:
- Windows 7 64 bit
- Program do mierzenia kl./s – Fraps
- AMD Radeon R9 280X - Catalyst 13.11 beta V1
- AMD Radeon R9 270X – Catalyst 13.11 beta V1
- AMD Radeon R9 270 – Catalyst 13.11 beta V9
- AMD Radeon R7 260X - Catalyst 13.11 beta V1
- AMD Radeon R7 260 - Catalyst 13.12 beta
- Sapphire Radeon R7 265 Dual-X - Catalyst 14.1 beta
- GeForce GTX 770 – ForceWare 320.18
- GeForce GTX 760 – ForceWare 320.39
- Zotac GeForce GTX 650 Ti BOOST - ForceWare 334.69
- GeForce GTX 750 Ti - ForceWare 334.69
- Zotac GeForce GTX 750 Ti OC - ForceWare 334.69
- MSI GeForce GTX 750 TwinFrozr - ForceWare 334.69
Metodologia testowa:
• 3DMark
- Fire Strike, 1920x1080 – Ogólny wynik
• Battlefield 4
- 1920x1080 MSAA x4, AFx16
Poziom detali graficznych: Ultra. Środowisko testowe: DirectX 11/Mantle. Wydajność badamy w trybie dla pojedynczego gracza, przechodząc z punktu A do punktu B.
• Crysis 3
- 1920x1080 SMAA 2TX, AFx16
Maksymalne detale graficzne. Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiar wydajności polegał na liczeniu kl./s podczas przejścia z punktu A do punktu B.
• Grid 2
- 1920x1080 MSAA x4, AFx16
Detale jakości grafiki: Ultra + SAO. Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiar wydajności był dokonywany na wyznaczonym odcinku trasy.
• Max Payne 3
- 1920x1080 AFx16
Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 11. Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.
• Metro: Last Light
- 1920x1080 AF x16
Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 11. Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.
• Tomb Raider
- 1920x1080 FXAA / AF x16
Jednym z najbardziej obciążających miejsc dla kart graficznych jest las w czasie padającego deszczu. W takich warunkach notowaliśmy jedne z najniższych wartości wyświetlany kl./s, stąd też obraliśmy je za miejsce testowe. Przechodziliśmy z punktu A, do punktu B.