Kolejne porównanie, jakie mamy wam do pokazania, to wydajność płynąca z połączenia dwóch kart graficznych GeForce GTX 660 Ti. Wyniki prezentujemy w bardzo wysokim trybie 2560x1600 i porównujemy do najwydajniejszych kart graficznych.
3DMark 11 - Ogólny wynik
Performance - Średni
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 13150 |
GeForce GTX 660 Ti SLI (915/1502) | 12629 |
GeForce GTX 660 SLI (980/1502) | 10734 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 8620 |
AMD HD 7970 GHz Edt. 3GB (1000/1500) | 8450 |
Zotac GTX 670 2GB (915/1502) | 8225 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 7941 |
Asus Radeon 7950 3GB (800/1250) | 6935 |
3DMark 11 - Graphics
Performance - Średni
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 17040 |
GeForce GTX 660 Ti SLI (915/1502) | 15986 |
GeForce GTX 660 SLI (980/1502) | 12452 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 9010 |
AMD HD 7970 GHz Edt. 3GB (1000/1500) | 8960 |
Zotac GTX 670 2GB (915/1502) | 8377 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 8158 |
Asus Radeon 7950 3GB (800/1250) | 6799 |
Crysis 2 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 68
45 |
GeForce GTX 660 Ti SLI (915/1502) | 56
40 |
GeForce GTX 660 SLI (980/1502) | 50
40 |
AMD HD 7970 GHz Edt. 3GB (1000/1500) | 44
29 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 40
28 |
Zotac GTX 670 2GB (915/1502) | 36
25 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 31
20 |
Asus Radeon 7950 3GB (800/1250) | 31
18 |
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
BattleField 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 100
83 |
GeForce GTX 660 Ti SLI (915/1502) | 83
66 |
GeForce GTX 660 SLI (980/1502) | 74
60 |
AMD HD 7970 GHz Edt. 3GB (1000/1500) | 57
44 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 55
43 |
Zotac GTX 670 2GB (915/1502) | 52
42 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 45
35 |
Asus Radeon 7950 3GB (800/1250) | 42
32 |
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Hard Reset - DX9
2560x1600, Ultra, AA x4, AF x16
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 82
55 |
GeForce GTX 660 Ti SLI (915/1502) | 71
46 |
GeForce GTX 660 SLI (980/1502) | 56
36 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 47
31 |
AMD HD 7970 GHz Edt. 3GB (1000/1500) | 45
28 |
Zotac GTX 670 2GB (915/1502) | 41
28 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 37
25 |
Asus Radeon 7950 3GB (800/1250) | 36
24 |
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Metro 2033 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 40
27 |
GeForce GTX 660 Ti SLI (915/1502) | 32
22 |
GeForce GTX 660 SLI (980/1502) | 30
20 |
AMD HD 7970 GHz Edt. 3GB (1000/1500) | 27
19 |
Asus Radeon 7950 3GB (800/1250) | 24
17 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 24
16 |
Zotac GTX 670 2GB (915/1502) | 22
14 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 19
13 |
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Nie zdążyliśmy wykonać wyników na pojedynczej karcie GeForce GTX 660 (wkrótce uzupełnimy). Natomiast tandem dwóch takich układów pozwala na bardzo wysoką wydajność w rozdzielczości 2560x1600… no, może poza wyjątkiem Metro 2033. Koszt kupna podstawowych modeli to blisko 2 tys. złotych, czyli drożej o ok. 100 zł więcej, niż cena GeForce GTX 680. A jak widać po wynikach, przewaga dwóch zespolonych GTX-ów 660 jest dość wyraźna nad najszybszą jednordzeniową kartą od firmy Nvidia. Dla niektórych może to być ciekawa alternatywa dla GTX-a 680.