Jak dotąd najnowsza część z serii Colin McRae. Podrasowany silnik z Grida jest elastyczny, dzięki czemu możemy pograć na starszych i wolniejszych układach graficznych. Jakość grafiki stoi na bardzo dobrym poziomie. Ponadto jest możliwość uruchomienia gry w DirectX 9.0c oraz DirectX 11. Zobacz artykuł DiRT 2 w DirectX 11 - jakość grafiki.
CMR: Dirt2 - DX11 - Chorwacja
1680x1050, Maks. Detale, AA x8, AF x16
ASUS GTX 580 1,53GB (782/1000) | 112 100 |
Radeon 5970 2GB (725/1000) | 111 101 |
GeForce GTX 480 1,53GB (700/924) | 92 82 |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 79 70 |
Radeon 6870 1GB (900/1050) | 73 66 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 73 64 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
CMR: Dirt2 - DX11 - Chorwacja
1920x1200, Maks. Detale, AA x8, AF x16
Radeon 5970 2GB (725/1000) | 99 90 |
ASUS GTX 580 1,53GB (782/1000) | 97 86 |
GeForce GTX 480 1,53GB (700/924) | 77 69 |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 70 62 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 61 53 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Do tej gry wystarczy ok. 40-50 kl./s, aby grało się bardzo komfortowo (choć niektórym wystarcza mniej). Nowość NVIDII była w stanie generować znacznie większe ilości klatek, osiągając poziom dwurdzeniowego Radeona 5970. Standardowy GeForce GTX 480 został z tyłu, podobnie jak jednoukładowe Radeony. Nam na GeForce GTX 580 grało się bardzo komfortowo.