Świat gry osadzono na silniku graficznym Frosbite. Grafika może być generowana w: DirectX 9, 10 lub 11 - w zależności od posiadanego przez nas układu graficznego. Jakość grafiki stoi na wysokim poziomie, cały otaczający nas świat jest szczegółowy i wykonany z dużą starannością, choć nie uniknięto miejsc ze słabszą jakością tekstur.
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 6850 1GB (775/1000) - CF | ![]() ![]() |
ASUS GTX 580 1,53GB (782/1000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) - SLI | ![]() ![]() |
Radeon 5970 2GB (725/1000) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 570 1.28GB (732/950) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 480 1,53GB (700/924) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 560Ti 1GB (1000/1145) | ![]() ![]() |
ASUS GTX 560Ti 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 6970 2GB (880/1375) | ![]() ![]() |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | ![]() ![]() |
Radeon 6950 2GB (850/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 560Ti 1GB (822/1002) | ![]() ![]() |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | ![]() ![]() |
Radeon 6870 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 6850 1GB (775/1000) - CF | ![]() ![]() |
Radeon 5970 2GB (725/1000) | ![]() ![]() |
ASUS GTX 580 1,53GB (782/1000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) - SLI | ![]() ![]() |
Zotac GTX 570 1.28GB (732/950) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 480 1,53GB (700/924) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 560Ti 1GB (1000/1145) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 6970 2GB (880/1375) | ![]() ![]() |
ASUS GTX 560Ti 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
Radeon 6950 2GB (850/1250) | ![]() ![]() |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 560Ti 1GB (822/1002) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | ![]() ![]() |
Radeon 6870 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Najszybszy spośród trójki GeForce'ów GTX 560, czyli Gigabyte osiąga wydajność zbliżoną do GTX 480. Niżej taktowany ASUS i standardowy GeForce GTX 560 Ti są o kilka kl./s wolniejsze od Gigabyte, ale mimo wszystko potrafią nawiązać równorzędną walkę z Radeonem 6950.
Crysis
Oferuje znakomitą grafikę i wykorzystuje nowoczesne techniki wyświetlania obrazu. Stawia spore wyzwanie dla procesorów i kart graficznych.
Crysis - DX10
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 5970 2GB (725/1000) | ![]() ![]() |
Radeon 6850 1GB (775/1000) - CF | ![]() ![]() |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) - SLI | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 6970 2GB (880/1375) | ![]() ![]() |
ASUS GTX 580 1,53GB (782/1000) | ![]() ![]() |
Radeon 6950 2GB (850/1250) | ![]() ![]() |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 570 1.28GB (732/950) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 480 1,53GB (700/924) | ![]() ![]() |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 560Ti 1GB (1000/1145) | ![]() ![]() |
ASUS GTX 560Ti 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 560Ti 1GB (822/1002) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Crysis - DX10
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 6850 1GB (775/1000) - CF | ![]() ![]() |
Radeon 5970 2GB (725/1000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) - SLI | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 6970 2GB (880/1375) | ![]() ![]() |
ASUS GTX 580 1,53GB (782/1000) | ![]() ![]() |
Radeon 6950 2GB (850/1250) | ![]() ![]() |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 570 1.28GB (732/950) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 560Ti 1GB (1000/1145) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 480 1,53GB (700/924) | ![]() ![]() |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | ![]() ![]() |
ASUS GTX 560Ti 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 560Ti 1GB (822/1002) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Crysis nie jest zbyt łaskawy dla nowych akceleratorów NVIDII. Nawet podkręcone GTX 560 Ti mają problem z Radeonem 6850. Porównywalny cenowo Radeon 6950 bywa tutaj wyraźnie lepszy - również pod względem minimalnej liczby kl./s. Do osiągnięcia dobrej płynności obrazu należy pozostać przy rozdzielczości 1680x1050, albo obniżyć jakość detali graficznych (np. wyłączyć wygładzanie krawędzi).
DiRT 2
Podrasowany silnik z Grida jest elastyczny, dzięki czemu możemy pograć na starszych i wolniejszych układach graficznych. Jakość grafiki stoi na bardzo dobrym poziomie. Ponadto jest możliwość uruchomienia gry w DirectX 9.0c oraz DirectX 11.
CMR: Dirt2 - DX11 - Chorwacja
1680x1050, Maks. Detale, AA x8, AF x16
GeForce GTX 460 1GB (675/900) - SLI | ![]() ![]() |
Radeon 68501GB (775/1000) - CF | ![]() ![]() |
ASUS GTX 580 1,53GB (782/1000) | ![]() ![]() |
Radeon 5970 2GB (725/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 560Ti 1GB (1000/1145) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 570 1.28GB (732/950) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 480 1,53GB (700/924) | ![]() ![]() |
ASUS GTX 560Ti 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 6970 2GB (880/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 560Ti 1GB (822/1002) | ![]() ![]() |
Radeon 6950 2GB (850/1250) | ![]() ![]() |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | ![]() ![]() |
Radeon 6870 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | ![]() ![]() |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
CMR: Dirt2 - DX11 - Chorwacja
1920x1200, Maks. Detale, AA x8, AF x16
Radeon 68501GB (775/1000) - CF | ![]() ![]() |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) - SLI | ![]() ![]() |
Radeon 5970 2GB (725/1000) | ![]() ![]() |
ASUS GTX 580 1,53GB (782/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 560Ti 1GB (1000/1145) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 570 1.28GB (732/950) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 6970 2GB (880/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 480 1,53GB (700/924) | ![]() ![]() |
ASUS GTX 560Ti 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
Radeon 6950 2GB (850/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 560Ti 1GB (822/1002) | ![]() ![]() |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | ![]() ![]() |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
GeForce GTX 560 Ti o standardowych parametrach pracy osiągał w naszym teście CMR: Dirt 2 porównywalną wydajność co Radeon 6950. Natomiast słabiej się prezentuje na tle kosztującego tyle samo GTX 480. Starszy brat jest wydajniejszy w każdej rozdzielczości. Honoru broni ASUS GeForce GTX 560 Ti DirectCU, któremu prawie udało się dogonić GeForce GTX 480. Lepiej wypadł Gigabyte GeForce GTX 560 Ti SOC – jest nawet szybszy od GTX 570.
Mimo wszystko, każdy z modeli GeForce GTX 560 Ti w CMR: Dirt 2 oferuje znakomitą płynność animacji. Nie ma mowy o klatkowaniu czy nagłych przycięciach.