Najnowsza część jednej z najpopularniejszych gier wojennych. Tym razem akcja nie toczy się w czasach II wojny światowej, a mniej więcej w czasach obecnych. Gra działa sprawnie nawet na starszych kartach graficznych.
Call of Duty - MW2: 1920x1200, Max Detail
Aniso x16, noAA
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 129 124 |
GeForce GTX 470 1.28GB (608/837) | 108 104 |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | 108 99 |
GeForce GTX 285 1GB (648/1242) | 103 97 |
ASUS GTX 460 768MB (700/920) | 93 90 |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | 92 88 |
GeForce GTX 465 1GB (607/802) | 89 86 |
średnie fps minimalne fps |
Call of Duty - MW2: 1680x1050, Max Detail
Aniso x16, AAx4
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 111 104 |
GeForce GTX 470 1.28GB (608/837) | 94 84 |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | 93 86 |
GeForce GTX 285 1GB (648/1242) | 87 78 |
ASUS GTX 460 768MB (700/920) | 86 82 |
GeForce GTX 465 1GB (607/802) | 79 72 |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | 77 72 |
średnie fps minimalne fps |
Call of Duty - MW2: 1920x1200, Max Detail
Aniso x16, AAx4
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 98 90 |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | 81 76 |
GeForce GTX 470 1.28GB (608/837) | 80 74 |
GeForce GTX 285 1GB (648/1242) | 77 68 |
ASUS GTX 460 768MB (700/920) | 73 68 |
GeForce GTX 465 1GB (607/802) | 67 61 |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | 66 62 |
średnie fps minimalne fps |
Podkręcony przez ASUS-a najnowszy GeForce bez większych problemów prześcignął układ GF GTX 465. Okazał się też lepszy od Radeona HD 5830 – zwłaszcza podczas grania z włączonym wygładzaniem krawędzi. Prezentowana karta oferowała w tej grze świetną wydajność – przycięcia obrazu praktycznie się nie zdarzały.