Ustawienia testowe
Ashes of the Singularity (DirectX 12)
1920x1080, Ustawienia crazy, MSAAx4
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | 60 54 |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | 54 48 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 52 46 |
Radeon R9 390X (1050/1500) | 49 41 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 42 34 |
Ashes of the Singularity (DirectX 12)
2560x1440, Ustawienia crazy, MSAAx4
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | 49 38 |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | 42 33 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 37 28 |
Radeon R9 390X (1050/1500) | 35 27 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 32 24 |
Ashes of the Singularity (DirectX 12)
3820x2160, Ustawienia crazy, MSAAx4
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | 31 24 |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | 27 21 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 23 18 |
Radeon R9 390X (1050/1500) | 21 17 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 17 13 |
GeForce GTX 1080 wygrywa i w teście, w któym do tej pory Fury X było niepokonane. Jednak rezultaty najnowszej karty Nvidii budzą pewne wątpliwości, szczególnie jeśli zestawimy je z tymi uzyskanymi w trybie DirectX 11. Okazuje się bowiem, że GTX 1080 uzyskuje prawie identyczne wyniki w DX 11 i DX 12. Widać jednak wyraźnie, że nowa architektura radzi sobie z asychnronicznymi obliczeniami całkiem dobrze.