3DMark
Fire Strike
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 10857 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 8449 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 8034 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 6894 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 6673 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 6144 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 6009 |
Asus GTX 670 DCU Mini 2GB (928/1502) | 5773 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 5297 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 4830 |
Pierwsza runda to 3DMark, którego ostatnia edycja wyciska z kart graficznych wszystkie soki. Bohater artykułu ukończył benchmark z wynikiem blisko 5,8 tys. punktów. Nieźle jak na kartę do mini PC.
Crysis 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 61 48 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 56 40 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 50 39 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 44 35 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 41 32 |
Asus GTX 670 DCU Mini 2GB (928/1502) | 38 29 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 36 26 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 35 28 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 32 25 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 30 24 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Asus GeForce GTX 670 DCU Mini nieźle spisał się również w Crysis 3, gdzie generował całkiem płynny obraz i był niewiele wolniejszy od GeForce'a GTX 680.
Grid 2
1920x1080 - Ultra, MSAA x4, SAO On, AF x16
Sapphire HD 7970 3GB (1050/1500) | 86 72 |
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 81 64 |
Asus GTX 670 DCU Mini 2GB (928/1502) | 77 63 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 71 55 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 70 56 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 66 52 |
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | 57 47 |
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | 48 38 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W Grida 2 mogliśmy grać z maksymalnymi detalami, w tym z włączonym wygładzaniem krawędzi MSAA x4. Liczba wyświetlanych kl./s wynosiła grubo ponad 50.
Far Cry 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 69 45 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 64 52 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 62 51 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 58 49 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 57 43 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 54 45 |
Asus GTX 670 DCU Mini 2GB (928/1502) | 53 44 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 50 42 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 48 41 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 48 39 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Również Far Cry 3 niezbyt postawił się bohaterowi artykułu – Asus GeForce GTX 670 DCU Mini oferował w tym tytule wysoki komfort zabawy.
Max Payne 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 86 69 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 85 56 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 83 60 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 82 55 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 78 48 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 75 53 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 73 47 |
Asus GTX 670 DCU Mini 2GB (928/1502) | 67 42 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 61 37 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 61 37 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Kolejna gra, w której badaliśmy możliwości miniaturowego GTX-a 670, to Max Payne 3. Szybka wymiana ognia i walka z agresywnymi wrogami nie była w tym przypadku dużym kłopotem. Akcelerator wyświetlał w przygotowanym przez nas teście średnio 67 kl./s.
Metro: Last Light
1920x1080 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 60 52 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 52 45 |
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 50 44 |
Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) | 48 41 |
Asus GTX 670 DCU Mini 2GB (928/1502) | 45 39 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 40 35 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 40 35 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 37 32 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Ostatnia część Metra stanowiła nieco większy wyzwanie dla karty firmy Asus – średnia liczba kl./s w teście wyniosła 45. Wciąż grywalnie choć już bez komfortowego zapasu.
Tomb Raider
1920x1080, Najwyższe, TressFX, FXAA, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 85 78 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 75 65 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 61 57 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 53 45 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 53 44 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 51 43 |
Asus GTX 670 DCU Mini 2GB (928/1502) | 46 36 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 44 40 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 38 33 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 34 30 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Kierowanie Larą Croft jest tym łatwiejsze, im obraz jest płynniejszy. Wystarczy, że na ekranie mamy co najmniej 35-40 kl./s, a gra się już przyjemnie, a właśnie takie osiągi oferuje Asus GeForce GTX 670 DCU Mini.