
Ustawienia testowe
Rise of the Tomb Raider
1920x1080, Ustawienia bardzo wysokie, FXAA
nazwa karty | ![]() ![]() |
ASUS GTX 1080 STRIX (1784/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Fury X(1050/500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | ![]() ![]() |
Rise of the Tomb Raider
2560x1440, Ustawienia bardzo wysokie, FXAA
nazwa karty | ![]() ![]() |
ASUS GTX 1080 STRIX (1784/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | ![]() ![]() |
Rise of the Tomb Raider
3840x2160, Ustawienia bardzo wysokie, FXAA
nazwa karty | ![]() ![]() |
ASUS GTX 1080 STRIX (1784/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | ![]() ![]() |
Najnowsza odsłona Tomb Raidera nadal stanowi spore wyzwanie dla nawet najmocniejszych kart graficznych, szczególnie jeśli mówimy o rozdzielczości 4K. Karta Asusa spisała się w takim przypadku całkiem nieźle - oferując średnio nieco ponad 50 kl/s. Po minimalnej redukcji detali, możliwe było uzyskanie praktycznie stałych 60 klatek na sekundę.