BattleField: Bad Company 2
Świat gry osadzono na silniku graficznym Frosbite. Grafika może być generowana w: DirectX 9, 10 lub 11 - w zależności od posiadanego przez nas układu graficznego. Jakość grafiki stoi na wysokim poziomie, cały otaczający nas świat jest szczegółowy i wykonany z dużą starannością, choć nie uniknięto miejsc ze słabszą jakością tekstur.
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1024x768, Maks. Detale
Gigabyte 5770 1GB (850/1200) | 77 61 |
MSI GTS 450 512MB (850/902) | 75 60 |
HIS HD 5750 512MB (700/1150) | 65 52 |
ASUS Radeon 6670 1GB (810/1000) | 53 45 |
AMD Radeon 6670 1GB (800/1000) | 53 45 |
Gigabyte HD 5670 1GB (785/1000) | 50 42 |
Sapphire Radeon 6570 512MB (650/1000) | 45 37 |
MSI GT 430 1GB (785/1000) | 39 31 |
Gigabyte HD 5570 1GB (670/800) | 38 31 |
AMD Raden 6450 512MB (750/900) | 24 20 |
Gigabyte 9800GT 1GB (600/900)* | 61 46 |
MSI GT 240 512MB (550/900)* | 52 41 |
Gigabyte GT 220 1GB (720/800)* | 36 26 |
MSI GT 210 512MB (589/499)* | 13 10 |
*DX10 | |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1280x1024, Maks. Detale
Gigabyte 5770 1GB (850/1200) | 65 52 |
MSI GTS 450 512MB (850/902) | 59 48 |
HIS HD 5750 512MB (700/1150) | 54 46 |
ASUS Radeon 6670 1GB (810/1000) | 45 38 |
AMD Radeon 6670 1GB (800/1000) | 45 38 |
Gigabyte HD 5670 1GB (785/1000) | 41 33 |
Sapphire Radeon 6570 512MB (650/1000) | 38 32 |
Gigabyte HD 5570 1GB (670/800) | 30 25 |
MSI GT 430 1GB (785/1000) | 30 24 |
AMD Raden 6450 512MB (750/900) | 19 16 |
Gigabyte 9800GT 1GB (600/900)* | 50 38 |
MSI GT 240 512MB (550/900)* | 45 35 |
Gigabyte GT 220 1GB (720/800)* | 29 24 |
MSI GT 210 512MB (589/499)* | 7 4 |
*DX10 | |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale
Gigabyte 5770 1GB (850/1200) | 56 43 |
MSI GTS 450 512MB (850/902) | 49 40 |
HIS HD 5750 512MB (700/1150) | 46 37 |
ASUS Radeon 6670 1GB (810/1000) | 38 32 |
AMD Radeon 6670 1GB (800/1000) | 38 32 |
Gigabyte HD 5670 1GB (785/1000) | 35 29 |
Sapphire Radeon 6570 512MB (650/1000) | 32 27 |
Gigabyte HD 5570 1GB (670/800) | 25 20 |
MSI GT 430 1GB (785/1000) | 24 19 |
AMD Raden 6450 512MB (750/900) | 16 12 |
Gigabyte 9800GT 1GB (600/900)* | 43 34 |
MSI GT 240 512MB (550/900)* | 36 28 |
Gigabyte GT 220 1GB (720/800)* | 24 18 |
MSI GT 210 512MB (589/499)* | 3 1 |
*DX10 | |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Druga część gry BattleField: Bad Company sprawiła sporo problemów trójce bohaterów artykułu. W przypadku modeli HD 6670 i 6570 odpowiedni komfort w czasie grania zauważyliśmy tylko w niższych rozdzielczościach: 1024x768 i 1280x1024. Jeśli chodzi o najwolniejszego Radeona z całej stawki, jedynym słusznym trybem pozostaje 1024x768, ale o superpłynności można zapomnieć.
Crysis
Oferuje znakomitą grafikę i wykorzystuje nowoczesne techniki wyświetlania obrazu. Stawia spore wyzwanie dla procesorów i kart graficznych.
Crysis - DX9
1024x768, Wysokie Detale
Gigabyte 5770 1GB (850/1200) | 77 58 |
HIS HD 5750 512MB (700/1150) | 65 50 |
ASUS Radeon 6670 1GB (810/1000) | 56 40 |
AMD Radeon 6670 1GB (800/1000) | 56 40 |
MSI GTS 450 512MB (850/902) | 55 38 |
Gigabyte 9800GT 1GB (600/900) | 53 37 |
Sapphire Radeon 6570 512MB (650/1000) | 50 35 |
Gigabyte HD 5670 1GB (785/1000) | 48 36 |
MSI GT 240 512MB (550/900) | 39 30 |
MSI GT 430 1GB (785/1000) | 37 26 |
Gigabyte HD 5570 1GB (670/800) | 36 26 |
Gigabyte GT 220 1GB (720/800) | 28 21 |
AMD Raden 6450 512MB (750/900) | 22 16 |
MSI GT 210 512MB (589/499) | 10 7 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis - DX9
1280x1024, Wysokie Detale
Gigabyte 5770 1GB (850/1200) | 58 35 |
HIS HD 5750 512MB (700/1150) | 49 38 |
MSI GTS 450 512MB (850/902) | 48 35 |
ASUS Radeon 6670 1GB (810/1000) | 40 31 |
AMD Radeon 6670 1GB (800/1000) | 40 31 |
Gigabyte 9800GT 1GB (600/900) | 39 27 |
Gigabyte HD 5670 1GB (785/1000) | 39 27 |
Sapphire Radeon 6570 512MB (650/1000) | 34 26 |
MSI GT 240 512MB (550/900) | 29 23 |
MSI GT 430 1GB (785/1000) | 26 20 |
Gigabyte HD 5570 1GB (670/800) | 25 20 |
Gigabyte GT 220 1GB (720/800) | 15 12 |
AMD Raden 6450 512MB (750/900) | 15 12 |
MSI GT 210 512MB (589/499) | 6 3 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis - DX9
1680x1050, Wysokie Detale
Gigabyte 5770 1GB (850/1200) | 45 35 |
MSI GTS 450 512MB (850/902) | 39 27 |
HIS HD 5750 512MB (700/1150) | 38 29 |
ASUS Radeon 6670 1GB (810/1000) | 31 24 |
AMD Radeon 6670 1GB (800/1000) | 31 24 |
Gigabyte 9800GT 1GB (600/900) | 30 22 |
Gigabyte HD 5670 1GB (785/1000) | 27 21 |
Sapphire Radeon 6570 512MB (650/1000) | 26 21 |
MSI GT 240 512MB (550/900) | 22 18 |
MSI GT 430 1GB (785/1000) | 20 16 |
Gigabyte HD 5570 1GB (670/800) | 20 16 |
AMD Raden 6450 512MB (750/900) | 12 9 |
Gigabyte GT 220 1GB (720/800) | 10 6 |
MSI GT 210 512MB (589/499) | 3 2 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis w niższych detalach działał bardzo dobrze, ale jedynie w najniższej z używanych przez nas rozdzielczości obrazu – 1024x768. W wyższej można próbować sił, ale w momentach walki z wrogiem ilość wyświetlanych kl./s mocno spada. Grywalność na Radeonie 6450 jest bardzo słaba, choć karta wykazuje się większą wydajnością niż GeForce GT 220 z pamięcią DDR3.
CMR: DiRT 2
Podrasowany silnik z Grida jest elastyczny, dzięki czemu możemy pograć na starszych i wolniejszych układach graficznych. Jakość grafiki stoi na bardzo dobrym poziomie. Ponadto jest możliwość uruchomienia gry w DirectX 9.0c oraz DirectX 11.
CMR: DiRT 2 - DX11 - Chorwacja
1024x768, Maks. Detale
MSI GTS 450 512MB (850/902) | 99 90 |
Gigabyte 5770 1GB (850/1200) | 93 87 |
HIS HD 5750 512MB (700/1150) | 82 76 |
ASUS Radeon 6670 1GB (810/1000) | 69 65 |
AMD Radeon 6670 1GB (800/1000) | 69 65 |
Gigabyte HD 5670 1GB (785/1000) | 63 58 |
Sapphire Radeon 6570 512MB (650/1000) | 60 56 |
MSI GT 430 1GB (785/1000) | 53 50 |
Gigabyte HD 5570 1GB (670/800) | 46 43 |
AMD Raden 6450 512MB (750/900) | 30 28 |
Gigabyte 9800GT 1GB (600/900)* | 100 89 |
MSI GT 240 512MB (550/900)* | 77 70 |
Gigabyte GT 220 1GB (720/800)* | 53 48 |
MSI GT 210 512MB (589/499)* | 19 17 |
*DX9 | |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
CMR: DiRT 2 - DX11 - Chorwacja
1280x1024, Maks. Detale
Gigabyte 5770 1GB (850/1200) | 73 68 |
MSI GTS 450 512MB (850/902) | 73 68 |
HIS HD 5750 512MB (700/1150) | 62 58 |
ASUS Radeon 6670 1GB (810/1000) | 52 46 |
AMD Radeon 6670 1GB (800/1000) | 52 46 |
Gigabyte HD 5670 1GB (785/1000) | 47 43 |
Sapphire Radeon 6570 512MB (650/1000) | 38 35 |
MSI GT 430 1GB (785/1000) | 37 35 |
Gigabyte HD 5570 1GB (670/800) | 34 31 |
AMD Raden 6450 512MB (750/900) | 22 19 |
Gigabyte 9800GT 1GB (600/900)* | 80 73 |
MSI GT 240 512MB (550/900)* | 60 55 |
Gigabyte GT 220 1GB (720/800)* | 41 37 |
MSI GT 210 512MB (589/499)* | 11 9 |
*DX9 | |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
CMR: DiRT 2 - DX11 - Chorwacja
1680x1050, Maks. Detale
Gigabyte 5770 1GB (850/1200) | 61 57 |
MSI GTS 450 512MB (850/902) | 61 57 |
HIS HD 5750 512MB (700/1150) | 53 50 |
ASUS Radeon 6670 1GB (810/1000) | 43 39 |
AMD Radeon 6670 1GB (800/1000) | 43 39 |
Gigabyte HD 5670 1GB (785/1000) | 39 36 |
Sapphire Radeon 6570 512MB (650/1000) | 39 31 |
MSI GT 430 1GB (785/1000) | 30 28 |
Gigabyte HD 5570 1GB (670/800) | 28 25 |
AMD Raden 6450 512MB (750/900) | 17 15 |
Gigabyte 9800GT 1GB (600/900)* | 69 61 |
MSI GT 240 512MB (550/900)* | 51 41 |
Gigabyte GT 220 1GB (720/800)* | 35 31 |
MSI GT 210 512MB (589/499)* | 7 5 |
*DX9 | |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
CMR: DiRT 2 działał co najmniej dobrze na Radeonie 6570 i Radeonie 6670. Podnosząc rozdzielczość obrazu do 1680x1050 pikseli, mocniejszy HD 6670 nadal oferował wystarczającą do swobodnej gry wydajność. Model HD 6450 jest wyraźnie wolniejszy i w tym przypadku pogramy jedynie w najniższej rozdzielczości obrazu. Konkurencyjne akceleratory GeForce nie wyświetlają grafiki w DX11, a DX9, dzięki czemu zyskują na szybkości. Jedynym godnym rywalem dla nowych Radeonów jest GeForce GT 430 (na naszych wykresach w wersji O/C).