3D Mark 11
Sapphire Radeon R9 290X Tri-X OC
11500
ZOTAC GeForce GTX 970 AMP! Omega
13800
nVIDIA GeForce GTX 780 Ti
12000
Program po wykonaniu pomiarów zwraca tę wartość oznaczoną jako wynik Entry.
3D Mark Fire Strike
Sapphire Radeon R9 290X Tri-X OC
9460
ZOTAC GeForce GTX 970 AMP! Omega
9700
nVIDIA GeForce GTX 780 Ti
9400
Program po wykonaniu pomiarów w benchmarku Fire Strike zwraca tą wartość, jako wartość podstawową.
Crysis 3
Sapphire Radeon R9 290X Tri-X OC
54 kl/s
ZOTAC GeForce GTX 970 AMP! Omega
55 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 780 Ti
60 kl/s
AMD Radeon HD 7970
36 kl/s
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na maksymalnym poziomie oraz ustawieniach SMAA 2TX i AF x16.
Metro: Last Light
Sapphire Radeon R9 290X Tri-X OC
66 kl/s
ZOTAC GeForce GTX 970 AMP! Omega
69 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 780 Ti
75 kl/s
AMD Radeon HD 7970
48 kl/s
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na najwyższym poziomie oraz ustawieniach SSAA x2 i AF x16.
Tomb Raider
Sapphire Radeon R9 290X Tri-X OC
72 kl/s
ZOTAC GeForce GTX 970 AMP! Omega
61 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 780 Ti
75 kl/s
AMD Radeon HD 7970
53 kl/s
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na najwyższym poziomie oraz ustawieniach FXAA i AF x16, a także włączonym TressFX.