Testy wydajnościowe wersji beta gry World of Warplanes na karcie graficznej Radeon HD 7770.
Nie raz i nie dwa informowaliśmy o dużym zainteresowaniu grą World of Tanks. Obecnie tytuł ten ma już 50 milionów graczy na całym globie. Producent gry ogłosił niedawno, że World of Tanks pobiło kolejny rekord Guinessa w kategorii „Największa ilość graczy grających jednocześnie na pojedynczym serwerze”. Tymczasem producent, czyli firma Wargaming pracuje nad dwiema kolejnymi produkcjami, utrzymanymi w klimacie World of Tanks.
Pierwszą z nich jest World of Warships, czyli pojedynki okrętów, a drugą World of Warplanes. World of Warplanes z powierzchni ziemi przenosi nas w przestworza i sadza za sterami samolotów bojowych.
Czy grze uda się powtórzyć sukces World of Tanks? To już pokaże czas. Gra na razie znajduje się w fazie zamkniętych testów beta, jednak zaproszenia rozdawane są pełnymi garściami, więc każdy zainteresowany z pewnością otrzymał już dostęp do gry.
Aby sprawdzić działanie gry, wykorzystaliśmy kartę graficzną za rozsądną cenę, czyli Radeona HD 7770. Ceny tej karty z niższego segmentu średniego zaczynają się już od 400 zł.
W testach wykorzystaliśmy następującą platformę testową:
- procesor: AMD FX-8350
- płyta główna: Gigabyte GA-990X-UD3
- RAM: Corsair Vengeance 2 x 8GB 1866 MHz CL9
- karta graficzna: VTX Radeon HD 7770 1 GB
- dysk: Kingston SSDNow V200+ 128 GB
- system: Windows 7 SP1 64-bit
- sterowniki: Catalyst 13.2 beta 7
World of Warplanes beta 0.4.2 - 1920 x 1080
[kl./s]
Bardzo niskie | 95 60 |
Niskie | 84 52 |
Średnie | 73 43 |
Wysokie | 47 30 |
Bardzo wysokie | 39 26 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Testy przeprowadzaliśmy na mapie Port. W każdych ustawieniach test przeprowadzony był trzykrotnie, a wyniki uśredniliśmy. Należy przypuszczać, że wyniki tej wersji bety będą bardzo zbliżone do pełnej wersji gry, o ile producent nie zdecyduje się na wprowadzenie do silnika graficznego nowych funkcjonalności.
Należy pamiętać, że wyniki testów gier sieciowych nie są tak dokładne jak produkcji dla pojedynczego gracza i są obarczone większym marginesem błędu. Stworzenie warunków potrzebnych do powtarzalnego testu online jest trudne, a często niemożliwe.
Szybkość działania gier MMO może zależeć również od rodzaju mapy i ilości graczy biorących udział w rozgrywce.
Źródło: informacja własna
Komentarze
24a czołgi też już mnie nudzą w kółko te same mapy