Gra Watch Dogs w wersji PC z obsługą zaawansowanych opcji graficznych
Jedną z najbardziej wyczekiwanych gier jest obecnie Watch Dogs. Jedną z zalet gry będzie zapewne oprawa graficzna.
Jedną z najbardziej wyczekiwanych gier jest obecnie Watch Dogs. Produkcja Ubisoftu zapowiada się naprawdę dobrze, a jedną z jej zalet będzie zapewne oprawa graficzna.
Grę napędzać będzie nowy, opracowany przez Ubisoft, silnik Disrupt. Do tej pory nie mówiono o nim zbyt wiele, ale podczas prezentacji samej gry wyglądała ona na tyle dobrze, że domyślać można było się tego, jak duże możliwości drzemią w tej technologii. Teraz ujawniono, że powody do zadowolenia z nią związane będą mieć zwłaszcza właściciele PC.
Wcześniej dowiedzieliśmy się, że Watch Dogs w wersji na PC właśnie obsługiwać będzie m.in. DirectX 11 i TXAA. Okazuje się, że twórcy zastosują tutaj wiele innych rozwiązań, które pozwolić mają na zapewnienie jak najlepszej oprawy graficznej.
"Musieliśmy mieć AO, dynamiczne efekty świetlne, HDR, GI, itp., aby w pełni zrealizować nasze duże ambicje. Skorzystaliśmy też z technik, których używaliśmy w przeszłości i postaraliśmy się, by zostały one dostosowane do obecnych wymagań."
Miejmy tylko nadzieję, że nie przełoży się to na kosmiczne wymagania sprzętowe. Watch Dogs zadebiutuje w listopadzie na PC oraz konsolach Xbox 360 i PlayStation 3. Gra pojawi się również na konsolach nowej generacji, ale to stanie się już w późniejszym terminie.
Źródło: dsogaming, edge-online
Komentarze
51Pierw niech ubishit dobrze zoptymalizuje grę wtedy możemy pogadać
jak adekwatne są wymagania do tego co jest na ekranie
teraz mają "cover" bo gra nawet ładna.
Poprzednie gry to były techniczne ścierwa bez optymalizacji (AC3,FC3,GRFS)
Ciekawe czy też support wymienili ten to jest mega arogancki i chamski + zero pomocy (polecam forum ubi )
Moim zdaniem Ubisoft radzi sobie z dodawaniem nowej technologii i udoskonalaniem gry. Więcej optymizmu !
Minimalne:
Procesor - Core 2 Duo E6700 2.66GHz / Athlon 64 X2 Dual Core 6000+
Karta graf. - GeForce GT 440 GDDR5 / Radeon HD 3870
RAM - 2GB
Win Vista 32
DX 10
15 GB wolnego miejsca na dysku
nie są wysokie i pewnie tak bedą z drobną różnicą oficjalne wymagania wyglądać
Na Xbox One - chmura (połączenie z internetem) - wtedy ma wyglądać lepiej niż na PS4.
http://www.ps3site.pl/miasto-w-watch-dogs-na-ps4-bedzie-mniej-dynamiczne-anizeli-na-konsoli-microsoftu/159658
to jest juz stary news. Sony też może wykorzystac chmurę obliczeniową o czym juz powiedzieli. Tyle, że Microsoft na tym bazuje a Sony traktuje to jako dodatek. tak to przynajmniej przekazują do społeczności graczy.