Niektórych mogą one przestraszyć tak samo jak publikowane wcześniej zwiastuny.
Fani gatunku survival horror otrzymają w ostatnich miesiącach tego roku coś dla siebie. Jedną z bardziej kuszących propozycji wydaje się The Evil Within, ale z tytułem tym może wiązać się pewien problem.
Bethesda opublikowała wymagania sprzętowe gry i trzeba przyznać, że niektórych mogą one przestraszyć tak samo jak publikowane wcześniej zwiastuny. Po pierwsze, w przypadku The Evil Within nie mamy nawet wymagań minimalnych. Producent przedstawił jedną konfigurację, która nie wygląda szczególnie przyjemnie, zwłaszcza jeśli dysponuje się nieco starszym sprzętem.
"Nie mamy minimalnych wymagań sprzętowych gry. Jeśli spróbujesz grać na sprzęcie poniżej przedstawionej konfiguracji (niezależnie należy zaplanować 4 GB na karcie graficznej) to nie możemy zagwarantować dobrej wydajności."
Wymagania sprzętowe The Evil Within:
- system operacyjny: 64-bit, Windows 7 / Windows 8
- procesor: Intel i7
- pamięć RAM: 4 GB
- wolne miejsce na dysku twardym: 50 GB
- karta graficzna: GeForce GTX 670 lub odpowiednik z 4 GB pamięci
Ilość wymaganego miejsca na dysku dla wersji konsolowych:
- Xbox One - 40 GB
- PlayStation 4 - 40 GB
- PlayStation 3 - 7 GB
- Xbox 360 - 7 GB
Przypomnijmy jeszcze, że premiera gry planowana jest na 14 października.
Źródło: bethblog
Komentarze
56Dlatego osobiście bym w to nie wierzył. Tak samo jak było z ghostami. Dam sobie rękę uciąć że na mocnym i5/7870 i pokrewne gra będzie działała co najmniej przyzwoicie :)
cutscenka>qte>cutscenka>skrypt, skrypt, skrypt>cutscenka.
do tego i7 potrzebny?
Zobaczymy jak wyjdzie w praktyce i chetnie zobacze roznice miedzy Xbox One a Xbox 360 bo patrzac na wymagania PC roznica powinna byc ogromna. Moze sie okazac ze to praktycznie rozne gry (Xbox One, PS4, PC - vs. - Xbox 360, PS3).
Widac ze czas staszych konsol minal. Czas na gry dedykowane tylko nowym. To co dostajemy teraz to sa gry, ktore tworzone byly od pewnego czasu i to jeszcze przed premierami current genow.
A co do wymagan: Kto bogatemu zabroni? Gracze PCtowi i tak wymienia sprzet jak tylko producenci sprzetu i gier o tym zadecyduja - efekt widac tutaj. Mam jednak nadzieje ze wymagania okaza sie nizsze, bo dyskryminowac posiadaczy kart GF750/760 i Radeon R9 280/280x to nieladnie. Przeciez to karty naprawde wydajne i do tego kosztujace wcale nie malo, zwlaszcza jeszcse niedawno, przed zapowiedzia serii GF9xx
Nie widzę problemu :)
A tak poważnie to prostu przetestowali na jednej konfiguracji, nie ma czym się przejmować.
Twórca silnika John Carmack narzekał na stare konsole, kiedy wychodził Rage, że mają mało pamięci i wiedział, że silnik rozwinie skrzydła dopiero na PS4 i Xbox One.
Te 50 GB zajmują Mega Texture, oferujące tekstury bardzo wysokiej rozdzielczości.
Mi tam to rybka i tak w grudniu kupuję Geforca 960 i będzie to wersja z 4 GB Ram.
Trzeba się pogodzić z tym, że 2 GB ram odchodzą już lamusa i kupowanie dzisiaj nowej karty z tak małą ilością pamięci, to zwykła głupota!
0 2014-09-26 14:20
Nawet gdyby aktualny poziom audiowizualny pozostał na tym poziomie to nie widzę w tym większego problemu.
Gry wyglądają bardzo dobrze a zdarzają się również perełki. Jestem przekonany, że gdyby wziąć zwykłego człowieka (nie maniaka szukającego każdego piksela i fps) to nie będzie w stanie odróżnić gry w FHD i max na pc od takiej puszczonej w FHD "dla biedaków" na PS4/Xone.
Jak niektórzy nie widzą różnicy między 20-30 60 fps to co dopiero parę pikseli? konsolowcy pisali , że 720 wystarcza jak zobaczyli fullhd na ps4 to zmienili zdanie,a ile to już razy i7 było w wymaganiach i 16 gb ramu, niech jeszcze napiszą wymagany monitor minimum 24 cale.
@Lara_Croft
Nie zaczynaj znowu prowokacji
1) Japończycy jak zwykle mają w dupie optymalizowanie gier pod PC(nawet z konsolami średnio im to wychodzi, ale wciąż lepiej)
2)Lobby producentów podzespołów. "Zapowiedzieliśmy wam kartę graficzną znacznie mocniejszą od waszej obecnej, która świetnie radzi sobie z nowymi grami, ale niestety nowa seria również musi się sprzedać"
3)Wymagania w rzeczywistości będą mniejsze bądź też można będzie je w jakiś sposób zmniejszyć(Mało prawdopodobne, ale zawsze)
http://www.gamepur.com/news/16366-middle-earth-shadow-mordor-pc-graphics-options-revealed-6-gb-vram-ultra.html