Pierwsze fragmenty rozgrywki z Quantum Break - właściciele Xbox One mają na co czekać?
Widowiskowość swoją drogą, ale wygląda na to, że trzeba będzie się tutaj sporo nabiegać i nieźle sobie postrzelać.
Do przewidzenia było to, iż targi Gamescom 2014 będą bardzo interesujące. Teza ta potwierdzona została jednak nadzwyczaj szybko, ponieważ spora część producentów nie czeka z ujawnianiem przygotowanych na imprezę materiałów. W gronie tym jest również Remedy Entertainment.
Nie kojarzycie tytułu, nad którym producent ten obecnie pracuje? Śpieszymy zatem przypomnieć, iż twórcy między innymi dwóch pierwszych części serii Max Payne czy cyklu Alan Wake zajmują się obecnie przygotowywaniem Quantum Break.
Gra akcji z elementami science-fiction, która powstaje z myślą o konsoli Xbox One określana jest jednym z ciekawszych tytułów mających trafić na tę platformę. Do tej pory mieliśmy jednak do czynienia jedynie ze słownymi zapewnieniami, wedle których Quantum Break zacierać ma różnice pomiędzy grami a telewizją (swoją drogą, gra ma być zintegrowana z serialem). Teraz możemy wreszcie przekonać się, jak wygląda tutaj rozgrywka.
Producent pokusił się o całkiem obszerny materiał, na którym nie brakuje wielu strać z przeciwnikami. Ciekawie prezentują się zwłaszcza momenty, w których wykorzystywane jest spowolnienie czasu. Widowiskowość swoją drogą, ale wygląda na to, że trzeba będzie się tutaj sporo nabiegać i nieźle sobie postrzelać. to chyba jednak bardzo dobry prognostyk.
Premiera Quantum Break planowana jest na przyszły rok. Dokładnego terminu jednak jeszcze nie znamy.
Źródło: kotaku, youtube
Komentarze
21Xbox One tylko teoretycznie obsługuję Directx 11, ale nikt nie będzie wykorzystywał jego dobrodziejstw, bo wymaga bardzo dużych mocy obliczeniowych, a Xboxowi One ich po prostu brakuje i dlatego gry będą dalej robione na Directx 9!
Sama idea zatrzymywania czasu i poruszania przedmiotów została dziwnie przedstawiona.
W jaki sposób przedmioty latają skoro czas jest zatrzymany (strzelanie z pistoletu!)?
Rozumiem że osoba może wprawić je w ruch (za sprawą dotyku) i do czasu aż przedmiot dotyka to na niego nie działa zatrzymanie czasu, to też może go przesuwać ale jak tylko traci z nim kontakt powinno nastąpić automatyczne zatrzymanie a nie szybowanie w powietrzu.
Jeśli przyjmiemy ten scenariusz to w takim razie jak oni potrafią rzucać samochodami?