Ledwo do sklepów trafił Office 2010, a w sieci już pojawiły się pierwsze informacje na temat kolejnej odsłony gigantycznego pakietu biurowego.
Poczekamy na niego najpewniej jeszcze cztery lata, wszak oznaczony został datą 2014. Z pierwszych screenów, które zdobył specjalizujący się w tego typu akcjach rosyjski serwis Wzor, ciężko wyciągnąć głębsze wnioski.
Na pierwszy rzut oka dostrzec można jedynie delikatny lifting interfejsu. Delikatny, ale i mądry, bowiem w dobie monitorów panoramicznych część paneli zostanie ustawiona w pionie. Ponadto program będzie wzbogacony o tryb aktywacji KMS korzystny dla pracy w wielkich korporacjach oraz niejaki moduł Limestone, który pierwotnie miał się pojawić już w Office 2010. Ostatecznie jego premiera zostanie przesunięta na rok 2014.
Innymi słowy - póki co o nowym pakiecie biurowym wiemy niewiele poza tym, że ładnie wygląda. Ale być może większych zmian nie będzie wcale - bo po co szlifować coś, co jest niemal doskonałe? Podobna historia czeka zapewne Windows 8, który ukaże się równolegle do pakietu.
Źródło: Softpedia
Polecamy artykuły: | ||
Programy dla pasjonatów fotografii cyfrowej | 100 najlepszych gier XX wieku cz. 3 | Sztuczki i porady do Windows 7 na lepszą pracę |
Komentarze
15System operacyjny co rok ? A czemu nie, jeśli to będzie bardziej opłacalne niż sprzedaż jednego przez 5 lat.
Mnie tylko jedno śmieszy w reklamach - nieważne, proszku do prania, systemu operacyjnego, lodówki, szamponu itd.
Zawsze padają takie teksty: "teraz nasz nowy produkt jest super, w stosunku do starego to ewolucja. Lepiej czyści, jeździ, działa (wstaw odpowiedni czasownik)
A mi zawsze w głowie powstają dwa pytania:
1. To stary model to był shit ? Był o tyle gorszy od nowego ? A reklamowany był takimi samymi przymiotnikami.
2. Tak samo za jakiś czas będą reklamować kolejny produkt.
Vista - reklamowana jako cud miód i orzeszki, win XP przy nim to epoka kamienia dłubanego, weszło win7 panowie od micromiękkiego, od razu przestali chwalić Vistę zaczeli wznosić pomniki dla Win7.
To jak będą reklamować win8 ? Że Win8 to cud, miód i orzeszki, a win7 to kupa (przepraszam za słowo)
Podobnie z pakietem biurowym...
Nie czujecie, że ktoś ma nas - odbiorców / klientów za stado idiotów, które kupi każdy bełkot marketingowy ???
Miłej niedzieli wszystkim.
pozdro :]