Ale się porobiło z tym Mirror's Edge. Choć pierwsza część na rynku debiutowała pod koniec 2008 roku i zebrała całkiem przychylne oceny, to jednak cały czas niepewny jest los kontynuacji.
Najpierw mówiono, że powstanie "lada chwila", potem na pewien nie było żadnych wieści, aż w końcu dowiedzieliśmy się, że powstanie gry Mirror's Edge 2 jest raczej mało prawdopodobne. Do teraz, bo kolejne wieści płynące zza oceanu są bardzo obiecujące.
Zdaniem różnych rozmówców Official Playstation Magazine idea kontynuacji przygód Faith jest bardzo realna, choć sami twórcy nie chcą zdradzić tego jak bardzo zaawansowane są prace, a nawet czy w ogóle je rozpoczęto.
Wysoce prawdopodobne jest natomiast to, że gra korzystać będzie z technologii Frostbite 2 - silnika graficznego użytego przy produkcji Battlefield 3 oraz Need for Speed: The Run, który wydaje się być najbardziej obiecującym z engine'ów znajdujących się obecnie na rynku.
To dobre wieści dla fanów produkcji, którą niektórzy (trochę na wyrost) określali mianem "Assassin's Creed z pierwszej perspektywy". Wiemy już, że nie tylko są dobre widoki na kontynuację Mirror's Edge, ale też, że widoki te będą baaardzo ładne.
Więcej o grach:
- Komputer sam nauczył się grać w Civlization
- Czy w Windows 8 będzie można odpalić gry z Xbox 360?
- Pro Evolution Soccer 2012 - twórcy powielają błędy serii FIFA
- Dlaczego nowy Hitman powstaje już 6 lat
- Ubisoft: Nowa generacja konsol to nie tylko grafika
Źródło: cvg
Komentarze
20dlatego właśnie CoD duzo lepiej sie sprzedaje ba trafia do wiekszej ilości mniej zamożnych odbiorców.
ale jak już napisałem sam silnik nie powala a jest tylko nakręcany przez marketing EA.
dodam wiecej:
wielu beta testerów uważa że Frostbite 2 dobiero dogania CoD MW2 pod względem grywalności a dodatkowe animacje w BF3 są zbędne i po krótkim czasie sie nudzą
Po gameplayach powodujących opad szczęki zaprezentowano nam fragmenty multi zdecydowanie gorzej wyglądające niż te sprzed premiery BC2.
Wolałbym jednak zobaczyć konkrety o BF3 niż gdybanie o grze o której właściwie nic nie wiadomo.
Gdyby wszystko zależało od silnika gry powinniśmy dostawać coraz lepsze gry, a jak jest - niech sobie każdy odpowie. Ktoś pamięta jeszcze pierwszego Unreala - to był klimat, jak dla mnie wręcz niedościgniony. Chętnie bym zagrał kolejny raz ale w jakiejś dużej rozdzielczości.
Na pewno wtedy? Gra miała premierę 19 stycznia 2009r.
Mirrors Edge i tak było lepsze od wszystkich asasynów... chociaż ubi wycięło ponad połowę scenopisu...