Spore zmiany w ekipie odpowiedzialnej za Google Glass.
Spore zmiany w ekipie odpowiedzialnej za Google Glass. Zaraz po premierze – przypomnijmy bowiem, że można je już nabyć za 1500 dolarów – zdecydowano się na przetasowania w składzie. Aby urządzenie „wearable” mogło odnieść rynkowy sukces musi spełniać dwa warunki – być dobre technologicznie i odpowiednio wyglądać. Ostatnie zmiany pokazują, że właśnie na tym drugim skoncentruje się teraz gigant z Mountain View.
„Co należy zrobić, aby ludzie chcieli nosić nasze gadżety?” – Takie pytanie zdało się zadać sobie Google. Odpowiedź była oczywista – zatrudnić kogoś, kto się na tym zna. I tym oto sposobem nowym dyrektorem została Ivy Ross – kobieta, która swoje doświadczenie zawodowe zdobywała raczej na polu mody i designu, a nie nowych technologii. To może być bardzo interesująca współpraca. Ivy Ross pracowała bowiem wcześniej dla takich marek jak Calvin Klein, Swatch, Coach, Mattel czy Gap.
Tymczasem z drużyny Google Glass odszedł główny inżynier – Adrian Wong. Najciekawsze jest jednak to, kto jest jego nowym pracodawcą. Okazuje się bowiem, że… Oculus VR. Wygląda więc na to, że Facebookowi naprawdę zależy na tym, by gogle rzeczywistości wirtualnej Rift miały potężne zaplecze technologiczne. Niestety szczegóły przejścia pozostają tajemnicą.
Źródło: SlashGear, PopPhoto
Komentarze
6