Coca-Cola wypuściła limitowaną edycję butelek z Gwiezdnych Wojen. Gratka dla fanów serii
Tuż przed świętami, bo 20 grudnia ukaże się najnowszy film „Gwiezdne wojny: Skywalker. Odrodzenie” („Star Wars: The Rise of Skywalker”). Pojawia się już sporo gadżetów dla fanów, a to dopiero początek. Coca-Cola również nie próżnuje i z tej okazji wydała limitowaną serię butelek.
Etykiety przedstawiają bohaterów serii, Rey i Kylo Ren z mieczami świetlnymi. Jednak duży zachwyt budzi fakt, że miecze zaczynają świecić w chwili dotknięcia butelki.
Jak działają nowe butelki Coca-Coli?
Wszystko dzięki umieszczeniu na butelkach inteligentnych etykiet, zawierających organiczne diody elektroluminescencyjne (OLED) oraz drukowaną baterię, której żywotność zapewnia około 500 podświetleń trwających 5 sekund. Ilość możliwych uruchomień zależy też oczywiście od przechowywania, transportu i czynników zewnętrznych.
W wyniku dotknięcia etykiety zamyka się obwód elektryczny i prąd wędruje prosto do diod. Dostępne są dwa kolory podświetlenia: czerwony i niebieski. Technologia została opracowana przez berliński startup Inuru.
Firma zapewnia, że diody są przyjazne dla środowiska i w przyszłości tego rodzaju technologia trafi nie tylko na etykiety, ale też na różne opakowania i reklamy.
Limitowana edycja tylko dla wybranych
Jeżeli chcecie mieć taką butelkę to musicie szybko zorganizować sobie wyjazd do Singapuru. Niestety, tylko tam Coca-Cola zaplanowała wydanie 8 000 tych limitowanych butelek, które już są ukryte w wybranych miejscach w całym Singapurze. Przez trzy weekendy fani będą szukać wskazówek, które pozwolą im upolować butelki. Promocja trwa od 6 do 22 grudnia.
Ostatnio można natknąć się na coraz więcej filmów na portalach społecznościowych, na których zachwyceni fani prezentują wygląd butelek.
Źródło: Coca-Cola, mothership.sg
Warto zobaczyć również:
- Pijesz dużo Coca-Coli przy komputerze - teraz będziesz robić to ekologiczniej
- Ten billboard się rusza
Komentarze
10Niezdrowy napój który nie pijam już od kilku lat.