Posiadacze różnych platform często czekają na informacje od producentów, aby dowiedzieć się, jakie różnice pomiędzy danymi wersjami gry będzie można zauważyć po umieszczeniu płyty w napędzie (lub wersji cyfrowej na dysku). Posiadacze konsol zwykle lubią słyszeć, że "na wszystkich trzech platformach gra będzie wyglądała identycznie", natomiast pecetowcy z wypasionymi konfiguracjami nadstawiają ucha w temacie przewagi PC nad PlayStation 3 czy Xbox360. Nie inaczej jest w przypadku Batman: Arkham City.
Oto redaktorzy serwisu arkhamcity.co.uk mieli okazję przyjrzeć się wszystkim trzem planowanym wersjom nowego Batmana od Rocksteady i wniosek jest prosty - posiadacze zaawansowanych komputerów PC mogą liczyć na prawdziwy, graficzny majstersztyk.
Oczywiście gra na komputerach osobistych obsługiwać będzie technologię 3D oraz PhysX, ale to nie koniec - na PC ulepszone będą procedury tesselacji (wypełniania powierzchni powtarzającym się motywem), mgły, a takich szczegółów, jak śmieci przelatujące przez ulice Arkham City ma być mnóstwo.
Jak podsumowuje redaktor serwisu: Rety, ależ te tekstury na konsolach wyglądają ubogo, w porównaniu z PC. Cóż, zapewne większość z nas i tak będzie grała w Batman: Arkham City na konsolach, ale właściciele PC na pewno z przyjemnością przeczytają, że warto było wydać nieco więcej na porządny sprzęt do grania.
Batman: Arkham City wydane zostanie w październiku, na PC, Xbox360 oraz PlayStation 3. Polskim dystrybutorem gry będzie Cenega Poland.
Więcej ze strefy gier:
- Lollipop Chainsaw - czirliderka tnie piłą zombiaki
- NBA 2K12 - pojedynki legend jeden na jednego
- Mike Gamble z Epic - gry na PC mają się dobrze
- Battlefield 3 - odrzutowiec na targach GamesCom
- Call of Duty: Modern Warfare 3 - nowy trailer dla trybu multi
Źródło: Blues News
Komentarze
57Pewnie w koncu redaktorzy zdecydowali spelnic prosby mamy Andrzejka...
Juz wiecej nie bedzie pchac brudnych paluchow do garow ani spedzac calych dni przy swoim pegasusie ;-)
Tak jak koledzy wyzej - raczej mocno zdziwilbym sie jakby to BM wygladal tak samo...
Swoja droga - darowali by sobie juz tego Psiksa.
Wolalbym porzadnie zaimplementowanego Havoka ktorego uciagnie kazdy sprzet + implementacje fizyki czasteczkowej na OpenCL - dostepne rowniez na kazdej nowszej grafice.
Oczywiscie nie ma zaskoczenia, co jednak cieszy to fakt ze w koncu programisci zaczynaja wykorzystywac moc dzisiejszych PCtow zamiast robic beznadziejne kowersje 1:1.
Co do ankiety o edycje komentarzy; przydało by się ocenianie też, jak na Pclabie. 20 minusów i komentarz out.
Macie swoje 5 minut PC-towcy ale nie na długo :))
Czy w newsie jest coś co nie jest oczywiste? bo jak nie to po co pisać takie newsy?
A co do gry musiałbym w końcu zagrać w którąś z części,no ale jakoś brak motywacji do tej gry:)
Kolejna sprawa, ilość wyświetlanych klatek na sekudne..ile 30? to jest prawie że na pograniczu, nie wspomne o tym, że nie wszystkie gry na konsolach chodzą w pełnym Full HD, gdzie na PC każda, no może z wyjątkami tych starych gier. Jeżeli chodzi o tego Cell'a, ile on tam ma tych rdzeni? 6? 7? nie pamiętam-i co z tego? ile gier wykorzystuje więcej niż 4 rdzenie? Ogólnie nie mam nic do konsol, PS3 jak i X360...ale PC ma jednak przewagę, pełne HD,a nawet i większe roździelczości, AA, tekstury w wyższych roździelczościach,Directx 10 oraz 11, większy fps...i multimedialność, szybki dostęp do internetu, różnej maści plików, obrabiania zdjęć itd itp... powiem tak większość gier robione są na docalową platformę PS3 i X360, a następnie portowane na PC, gdzie wyglądają albo lepiej albo tak samo, no z małymi wyjątkami niestarannego portu, a gdy gra jest robiona najpierw na PC i wykorzystuje się potencjał sprzętu nie koniecznie high-end'owego to wersje konsolowe są uboższe przykładem może być Wiedźmin 2 ... 3mta się i grajcie, a nie kłóćcie...