
Ustawienia testowe
GTA V
1920x1080, Vinewood, Ustawienia maksymalne
![]() ![]() | |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 1070 (1632/2050) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | ![]() ![]() |
Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Nano (900/500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | ![]() ![]() |
GTA V
2560x1440, Vinewood, Ustawienia maksymalne
![]() ![]() | |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 1070 (1632/2050) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Nano (900/500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
GTA V
3820 x 2160, Vinewood, Ustawienia maksymalne
![]() ![]() | |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 1070 (1632/2050) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Nano (900/500) | ![]() ![]() |
Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
Podobnie jak w przypadku Wiedźmina 3 i tutaj karta Zotaca poradziła sobie całkiem dobrze. W pełni komfortowa rozgrywka w GTA V jest możliwa jedynie w rozdzielczości FullHD, ale należy dodać, że w przypadku QHD testowanemu modelowi to maginczej granicy 60 kl/s (średnio) zabrakły raptem 3 klatki.