"Kompania Braci" - kolejny RTS, z ciekawym i nowoczesnym podejściem programistów "Relic Entertainment" do samej rozgrywki (AI) oraz efektów specjalnych 3D.
Testów dokonaliśmy przy pomocy wbudowanego narzędzia pomiaru wydajności.
ustawienia | jakość wysoka | jakość Ultra |
jakość shaderów | wysokie DX9 | wysokie DX9 |
jakość modeli | wysokie | wysokie |
Szczegółowość tekstur | wysokie | Ultra |
Cienie | wysokie | wysokie |
Odbicia | wysokie | wysokie |
Szczegółowość budynków | wysokie | wysokie |
Fizyka | wysokie | wysokie |
Jakość drzew | wysokie | wysokie |
Szczegółowość terenu | wysokie | wysokie |
Jakość efektów | wysokie | Ultra |
Zagęszczenie efektów | wysokie | Ultra |
Ślady na obiektach | włączone | włączone |
Szczegółowość modeli | 75% | 100% |
Przewaga podkręconego HD2600XT nie podlega dyskusji, ale tylko w trybie bez wygładzania krawędzi. Po jego uaktywnieniu następuje bardzo znaczny spadek wydajności. Karty ATi uzyskują tu identyczny wynik co produkty Gainwarda oparte o 8600GT. Najlepiej jednak wypada poczciwy i ostatnio niedoceniany 7900GS.
Zwiększenie detali do poziomu ultra, oprócz Radeonów, premiuje także kartę z 256-bitową szyną pamięci i przepustowością ponad 40GB/s. Nowe karty nVidii ze średniego segmentu, z szyną o połowę węższą, zwyczajnie "siadają" w tej grze. Choć framerate jest jeszcze do zniesienia i od biedy wystarczył by do grania w grę tego typu w badanej rozdzielczości.