W testach zastosowaliśmy trzy poziomy jakości obrazu - ustawienia efektów jak w tabeli poniżej:
ustawienia | jakość niska | jakość średnia | jakość wysoka |
jakość shaderów | niskie | wysokie | wysokie |
jakość modeli | niskie | wysokie | wysokie |
Szczegółowość tekstur | średnie | średnie | wysokie |
Cienie | wyłączone | średnie | wysokie |
Odbicia | niskie | średnie | wysokie |
Szczegółowość budynków | niskie | wysokie | wysokie |
Fizyka | średnie | średnie | wysokie |
Jakość drzew | niskie | średnie | wysokie |
Szczegółowość terenu | niskie | średnie | wysokie |
Jakość efektów | niskie | średnie | wysokie |
Zagęszczenie efektów | średnie | średnie | wysokie |
Ślady na obiektach | wyłączone | wyłączone | włączone |
Szczegółowość modeli | max | max | max |
Opierając się na wbudowanym benchmarku i rozgrywce multiplayer na największej mapie, stwierdziliśmy że komfortową grę zapewni nam framerate powyżej 30 fps. CoH jest strategią, dlatego większe znacznie ma dla nas wysoka rozdzielczość, aniżeli efekty 3D - wszystkie testy przeprowadziliśmy w 1280x1024.
Przy jakości 'średniej' obrazu, dopiero GeForce 7300GT zapewni nam dobrą zabawę. W najniższych ustawieniach 3D potyczki można prowadzić także na karcie klasy GeForce 7300LE. Tu warto dodać, że ostatni patch do gry znacznie poprawił wydajność i jeśli dysponujecie słabszą grafiką, powinniście koniecznie zaaplikować sobie update.
Zobaczcie też, że osiągi kart GeForce 7300GS są na tyle słabe, że praktycznie nie ma już znaczenia, czy karta ma na sobie 128 czy 256MB. Przy niższej jakości obrazu ilość i jakość tekstur nie przekracza możliwości karty wyposażonej 'tylko' w 128MB.