- Quantum Break
- Resident Evil 0 HD Remaster
- Rise of the Tomb Raider
- Star Wars: Battlefront
Quantum Break
AMD APU - 1366 x 768 i ustawienia minimalne (niskie z wyłączonym wygładzaniem krawędzi) pozwalają na osiągnięcie średnio około 30 klatek na sekundę
Intel HD - tytuł niegrywalny, ale warto zauważyć, że jest to gra wykorzystująca DirectX 12 i działa na zintegrowanej grafice Intela (obsługa DX12 nie była więc czczymi przechwałkami).
Resident Evil 0 HD Remaster
Intel HD 530 - 1920 x 1080 i w zupełności wystarczające do rozgrywki 30 klatek na sekundę. APU AMD również świetnie sprawdzi się przy tej grze.
Rise Of The Tomb Raider
APU AMD - ustawienia najniższe pozwalają na osiągnięcie około 20 klatek na sekundę w rozdzielczości Full HD i około 30 w rozdzielczości 1360 x 768.
Intel HD 530 - około 20 klatek na sekundę w rozdzielczości 1360 x 768 i ustawieniach minimalnych. Słabo.
Star Wars: Battlefront
APU AMD - ustawienia niskie pozwalają na osiągnięcie w rozdzielczości Full HD ponad 30 klatek na sekundę. Jeśli uważasz, że to nie wystarczy, musisz posiłkować się zmianą rozdzielczości.
HD 530 - rozdzielczość 1360 x 768 i ustawienia niskie pozwalają na osiągnięcie nawet 40 klatek na sekundę. Podkręcenie zintegrowanej grafiki pozwala na wyciśnięcie jeszcze nieco więcej z konstrukcji Intela.